(Mediada Lora:()
Okulun bahcesine vardigimda gozlerimi etrafta gezdirdim. Michaeli bulamayinca. Cantamdan telefonumu cikarip michaeli aradim.
Rehber jojuk araniyor............
Evet adini oyle koydum. Okulun ilk gunu bana rehberlik yapmisti.
"Alo,?"
"Nerdesin?"
"Bahcedeeee."
"Mal onu bende biliyorum Elysium gibi bahce amk. Bahcenin neresinde.!"
*Yunan mitolojisinde, yeralti dunyasinda kahramanlarin ve iyilerin ruhlarinin gittigi son yerdir.*
"Heeeeee sey maskotun ordayim."
Cevap vermeden telefonu kapattim. Bu arada maskot bahcenin sag bolumune dikilmis okulun devasa bir temsili heykelidir. Okulun ogrencileri olarak biz ona maskot diyoruz.
Heykelin etrafini cevrileyen banklarin birinde oturmus telefonu ile oynayan Michaeli gordum. Kizlar agzinin suyuyla ona bakarken o hic biseyden haberi olmayan cocuk gibi oldukca dogal duruordu .
Yanina dogru yururken beni farketti. Ve siritarak ayaga kalkti.
"Cok seksisin"
Sirittim.
"Biliorum tatlim. Neyse hadi gidelim."
On bahceye geldigimizde tam okula giricektikki Austini biriyle konusurken gorduk.
"Ahaaaa cocuk karsimiza cikti lan bu firsat kacmaz ."
Cevap veremden Mic.in beni cekistirmesiyle Austine dogru yurumeye basladik. Aramizadacaz mesafe kalmistiki Austin bizi farketti. Yanimiza dogru gelmete baslamistuki Michael onu gormemis gibi davranarak bana dondu.
"Hi hi tamam askim. Ozaman yarin gorusuruz."dedi. Ve demesiyle beni yanagimdan opmesi bir oldu. Sonra Austine olumcul bkislar atip gozden kayboldu. Yemin ediyorum bu Michaelden korkulur. Austin Micin soylediklerini duymustu ki surati sinirden kaskati kesilmisti.
Tam konusucaktiki sacimi arkaya attim ve siktir git lan pic
Bakisi atip okula girdim.Ilk iki ders biyolojiydi. Sonra astronomi vardi. Ki ben bu derste uyumyi tercih esiyorum. En son girdigim derste matematikti. Isteeeee bana bunlarla gelin. Sayisalla gelin. Derste bi kac sayfa not almistim. Cantamdan dolap anahtarimi cikarip defteri yerine koydum. Sonra sirama gecip oturdum. Capraz siramdaki iki surtuk bana bakarak biseler konusuyordu.orospularrrr.......... Telefonumu cikarip bi dahaki derse baktim dararararammm !MUZIKK!. Bi derse kalmayinca yarim gun yok yaziyodular ama napiyim bu derste hoca 'guya'pianao caliyom diyo ama beynimi asiri dozda sikiyor. Kafami kaldirdigimda sinifta uyuyan inek bi kizin disinda kimse kalmamisti. Telefonumu cantama koyup siradan kalktim . Hizli adimlarla siniftan ciktim. Okul koridorunda kapiya dogru sorunsuzca yururken iki kizin duvara yaslanmis konusmlalarina kulak misafiri oldum. Ve ayaklarim yere sabitlendi. Bunlar az once siniftaki surtuklerdi
Sari sacli, yuzunde dort kutu makyaj olmasa guzel denilebilecek mavi gozlu kiz konustu."Michaeli gorunce agzinin suyu akiyo resmen."
Bak sen orospuyaaaa........
Yanindaki siyah sacli kizds onu basiyla onayladi.
"Aynen Lora. Bide bi yarandirmaya calistiriyo kendini. Agzinin icine duscek resmen."
Yavas yavas sinirlenmeye baslamustim. Veavuc iclerimi tirnakliyordum.
"Kimbilir kimlerin altina girmistir osurtuk. Bide gotunde gotnde etekleri giyiyo."
Daha fazla dayanamadim ve birilerini korkutcagim zaman yaptigim ifadeyi yuzumde takindim. Ve onlerine geldim.
"Oylemi dusunuyosun Lora hanim."
Ne kadar sakn olmaya calissamda sinirli oldugum zaman cok sesli konusuyordum. Ve bir iki grub etrafimiza gelmisti bile. Loracik beni gorunce istemsizce bi hickirik cikardi.
"Nooldu bobogom korktunmu.?"dedim bebek gibi.
"N-ne kkorkcam be . Hem sen ne hakla bizi dinlersin.!"
Yanindaki surtuk yandasi da basini salladi.
Bu soyledigine sessiz kalarak yavasca kiza dogru yaklasmaya basladim. Etrafimiza toplanan sorunlular bunun firtina oncesi sessizlik oldugunu anlamis olmaliydi. Piskopat bi sekilde kiza sirittim.
"Demek gotumde etekler giyiyomusum oylemi bobogom."
Soyledigimle ellerini gogsunde kavusturdu.
"Evet noolmussss!"
Kiza birazdaha yaklastim ve bana gotunde dedigi ama kendi surekli olarak firikik verdigi etegini tuttum. Ve bagurarak konustum.
"Hey millet buraya bakin!"dedim. Zaten etrafimiz kalabalikti simdi hepten dolmustu."Loracigimizin etegi cok uzun dimi ya biraz kisaltmaya ne dersiniz.........."
Bbi sure Etrafimdaki merakli bakislari izledim. Sonra gozume yesil gozlu prensim JASON takildi. Ne olacagini anlamis gibi bana lutfen, lutfen, lutfen yapma der gibi bakiyordu. Ama artik cok gecti.
Sonra kiza dondum ve dolmus gozlerine baktim. Son siritisimi yaptim ve CIRTTTTTTTTTT........
Loracigin etegini sertce cekip yirttim . Altinda surtuk tangasiyla kalinca ciglik atmaya basladi. Etraftakilerin kikirtilari daha da surtuge baski oluyordu.
Yanindaki kiz hemen ceketini cikarip Loracigin beline bagladi. Kiz depar ata ata gozden kayboldu. Yanindaki ufaklik cok sinirlenmis olmaliki 'dogruyu soyliyim beklemiyordum ' sacima yapisti .Siktim seni orospuuuuuuu.......
Oan kiza acidim cunku kac yasina gelmis hala kavgada bi kizin heleki benim gibi bi kizin sacinin cekilmemesi gerektigini. Kucuk bi dusunme yaptim ve suna karar verdim.
Eger karnina tekme atarsam,oram buram heryerim gozukur EDEP POWER
Bu yuzden elimdeki kucuk cantayi sikica kavradim. Tam bana daha cok yaklastiki cantanin on tarafini kizin karinina gecirdim. Aciyla inlerken yere dustu. Bende etrafa marifet yapmisim gibi siritp kizin kasinlarina sertce oturdum. Tekrar tekrar inlerken histerik bi kahkaha attim ve yumruklarimi yizunde testetmeye basladim. Her defasinda daha sert vuruyordum. Kimse korkmus olsada karismiyordu. Bu da benim isime geldi. Ama sevincim kisa surdu cunku belimde okuz gibi iki el hissettim. Iyice sinirlenmistim . Kasilmis suratimla beni tutan pice donerken yumusadum.
"Lan birak senin agzina sicar............aaaa Jasonnn."
Onu gorunce butun sinirim gitmisti . Ela gozlerim onun deniz yesili gozlerinde kaybolurken yine tum romantizmi bozdu ve elimi tutup beni okuldan cekistire cekistire cikardi.
"(Uzunnnnnnn bir bolumm olduu. Guzel bir bolum oldu. Tatli bir bolum oldu. Sadist bir bolum oldu.<3 :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİMOZA
AcakHayatinin her kosesi mimoza olan,Her gittigi okuldan atildigi icin sorunlu okulunda okiycak ve siradan bi sorunlu hayati yasaycakti Bella aslinda. Ama hobi haline getirdigi hirsizlik asktada yakasini birakmayacakti. Bella bir gun hayatinin en buyuk...