Matahari mulai tinggi diatas langit.Burung-burung berkicauan diluar rumah.Jam menunjukkan sudah masuk tengh hari.Disebuah bilik yang gelap ditutupi oleh langsir,trdapat beberapa susuk tubuh sedang nyenyak tidur ni katil bersaiz king itu.
Salah seorang dripda susuk tubuh yg tidur itu tiba-tiba trjaga.Dia duduk bersila dan mukanya ditutupi rmbutnya yg pnjg.Terasa berat matanya untuk mmbuka mata.Kepalanya pening dan dia memicit-micit kepalanya.
Dia menyelak rambutnya kebelakang.Dia memandang susuk tubuh yg brada dikelilingnya.Kelihatan mereka masih nyenyak dibuai mimpi.
Mungkin terlampau overdose minum smlm.Dia mnyelak sedikit langsir dan sinaran matahari terkena mukanya dan matanya serta merta mnjdi sepet.
Silaunya !
Dia menuju kearah meja solek dan melihat dirinya di sebalik cermin.
Siapa pulak permpuan didepan aku ni? Bruk nya muka. Ehh..haha..ni aku
Dia membuka pintu lalu trun ke bawah mnuju kearah dapur untuk minum air kerasa tekaknya merasa haus.Semasa melintasi ruang tamu dia melihat ruang tamu bersepah.
Mungkin sebab semalam.Ahh!Lantak nnti jelah kemas.
Dia mengambil gelas lalu menuang air kedalam gelas itu.Sedang lahapnya meminum air tiba-tiba seseorg telah menegurnya.
??-Gayoon,dorg dh bngun ke?*soal seseorg yg sprtinya bru lpas mndi.Mukanya kelihatan berseri-seri*
Gayoon-Ouh.blum lagi masih dlm bilik.Mungkin psal smlm.Ehh baru aku ingt kau x minum smlm kn? Wae??
Nami-Ouh,aku malas nk minum nnti klau smua mabuk bahaya rmh ni kalau² ada perompak ke apa ke msuk rmh mcm mna..
Gayoon-Hish kau ni mulut celupar btul lha.Aku cili juga mulut kau ni kang
Nami-Haha..aku gurau je lah.Aku cuma ingtkan.Aku x nk jdi mcm smlm ada org masuk kerumah.Dalam keadaan korg yg mabuk bukan korg sedar pun apa korg bwt.Sampai Lihyun dan Hawoo..
Belum sempat Nami mnghabiskan aytnya Gayoon berlari kearah bilik.
Gayoon-PARK HAWOO!! SUNG LIHYUN!!!*jerit melalak mengalahkan pontianak tercekik*
Seomin-Apa!Apa!Ada apa ni!?*mamai*
Seomin terus terjaga apabila mndngar jerita yg x ditempah itu.Boleh pekak dibuatnya.Kalau dkat tlinga mmg mampos.
Syunae-Huaawrrhh..kau ni dh knp hah mnjrit x tntu psal ni knp? Kau trkencing ke?*soalan mintak kaki*
Seomin masih mamai x thu apa yg brlaku.Dia mahu memejamkan matanya tiba-tiba...
FIRE~~~FIRE~~~FIREE~~
Seomin-Warhh!!API!!RUN!!*berlari menuju kearah pintu lalu PUKkk terjatuh ke lantai akibat trpijak baju yg bersepah.
Gayoon-Hahahahaha..padan muka*gelak guling-guling*
Seomin-Aduii sakit bontot aku T^T *mengosok bontot yg sakit*
Syunae-Enth pape lha dorg ni.Hah apa yg ko nk ckp tu smpai jerit² bgai*masih bingung*
Gayoon -Mcm ni..kau ingt x smlm apa yg trjdi.RUMAH KITA KENA CEROBOH OLEH PEROMPAK!!HAWOO DAN LIHYUN DORG REMBAT SEKALI!*jerit lagi*
Syunae-Hoi!!tersembur air basi kau dkat muka aku!!
Seomin-APA CULIK?!!!!ANDWAEE!!!
Nami-Weh pahal jerit² ni x malu ke jiran dngar.
Gayoon-Lihyun dan Hawoo kena culik kau bleh selamba lagi relax cool makul.
Nami-Hish kau ni.Dorg bkan kena culik tapi oppa Hawoo yg bwa dia balik msa korg mabuk.
YOU ARE READING
You Make Me Crazy
RandomMengisahkan tentang sekumpulan perempuan yang selalu membuatkan orang mahu menjadi gila dengan perangai mereka.Mereka susah dikawal dan suka membuli disekolahnya.Suatu hari mereka terpaksa menghadapi pelbagai dugaan apabila orang yang mereka pernah...