Ben şaşkınlıktan ne yapacağımi bilemez hale geldim,sinan'ın yüzüne tokat attim.
-Ya sinan sen nasıl böyle bir şeye cesaret edersin?
Sinan yine o tatlı gülümsemesiyle etraftaki ki kızların dikkatini çekmeyi başarmıştı.Ama hala benim soruma cevap vermedi,veremedi.Çekip gittim.Tugceye her şeyi anlattım,o da bana "Seni seviyo kızım anlasana."dedi.
Bende ona sacmalamamasi gerektiğini söyledim.Hayatım alt üst olmuştu,hayallerim üstüme yıkılmıştı,ve çok sevdiğim insanı kaybetmiştim...Daha kötü ne olabilirdi ki?Her şey güzel olacak derken ne ara bu hale döndüm birden?Neden mutlu değilim? Neden her zaman canı yakılan taraf ben oluyorum?Neden canımızı yakanların hepsi canımızdı?Kafamdaki sorulari düşünürken,sınıfa doğru koştum.Son 2 derse girmemeye karar vererek çantamı topladım ve Eve doğru yola koyuldum.Arkamdan birisinin ayak seslerini duyuyordum,endişelendim.Sokakta kimseler yoktu.Gittikçe artan korkum arkama bakmama sebep oldu.Arkamı dönerken siyah kot ceketli,kar maskeli bir adam elindeki pamuğu bana doğru yöneltti...Sanırım en son çığlık attığımi hatırlıyorum.Uyandığımda bir evdeydim...Küçük ve eski bir ev,camdan baktığımda ise ormanlık bir alandı.Yüzünü bile görmediğim adam tarafindan kaçırılmıştim.O pislik adam ellerimi ve ayaklarımı bağlamıştı,diğer odadan geldiğini gördüğümde bağırdım.
-Sen kimsin? Niçin beni kaçırdın?
Cevap vermesini bekliyordum,ama bi cevap alamıyordum.Sinirlendim.Beni kaçıran kişi yanima geldi ve dedi ki;
-Yemeğini ye.
Önüme bir tabak koydu içinde de bir ekmek vardı.Bana yemek yemek ister misin diye sorabilirdi ama emir verirmiş gibi "yemeğini ye"demek de neyin nesiydi?
-Yemek istemiyorum.
+Sen bilirsin aç kal o zaman.
Ay ukala şey.Bir süre sonra diğer odaya gitti,bende onun kim olduğunu öğrenmek için emekliyerek sessiz bir şekilde odaya doğru yöneldim.Maskesini çıkarmıştı,fakat bu kimdi? Tanımıyordum.Beni farketti,işte şimdi başımın belaya gireceğini anladim.Şansıma kapıyı açık unutmuş gerizekalı.Ordan emekleyerek çıkmaya çalışırken,kapıda Sinan'ı gördüm.Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.Beni kaçıran adam ve sinan uzun süre bakistilar.Birinin bana açıklama yapmasini bekliyordum.Sinan beni takip mi etmişti?Evet.Sözde kahramanım olacak.Sinan ellerimi ve ayaklarımı çözdü.Ben;
-Ya ne oluyor burda? Biriniz konuşsanız ya?
Sinan cevap verdi;
+Ne istiyosun sen bu kızdan?Söylesene Aras.
Vay vay vay bizim sinan,şu adını öğrendiğim Aras'ı tanıyordu.Aras;
-Sakin ol.Sen bu kızı daha fazla üzemezsin yeter.
Aras beni korumuştu.Ya beni neden kaçırdı?Bunu gerçekten öğrenmek istiyordum.Sinan Aras'ı kolundan tutup bir odaya götürdü.Bende konuşmalarını öğrenmek için onları dinledim.Sinan;
-Bana bak,sen sırf o iddaa yüzünden bunları yapıyorsun değil mi Aras?
+Bak,ben onunla konuşmak istiyorum anlasana beni sinan anla.
Hey bi dakika bu iddaa dediği şey neydi? Ne cehennemler dönüyordu burda? Sinan;
-İyi sen burada ne yaparsan yap ama ben Selin'i de alıp gidiyorum.
Ben hemen koltuğa oturdum.Sinan yanima geldi ve;
-Hadi kalk Selin gidiyoruz.
+Nereye?
-Eve dedi.
İddaa neydi?Sırf iddaa yüzünden mi kaçırılmıştım?Her şey çok tuhaftı.Benim neden herkes gibi bir sıradan hayatım yok?
***
Yolda giderken Sinan hiç ağzını açmadı.Ben konuşmaya karar verdim.
+Sinan sana bir şey soracağım.
-Sor Selin.
+Aras'ı nerden tanıyorsun?
-Aras benim ortaokuldan beri arkadaşım.
+Peki beni neden kaçırdı?dediğimde sinan duraksadı cevap vermedi.Bunu öğrenecektim.
Eve vardık.Eve girdiğimde annem evdeydi.Şu kaçırılma olayını anneme anlatmasam iyi olacaktı.Annem babamın ölümünden beri kendini iyi hissetmiyordu,onun da canı çok yanmıştır elbet,Babamın ölümü benim gibi ona da çok koymuştur.Sonuçta babamdı o canimdi,canımızdı.Babami yine özledim.Keşke babalar ölümsüz olsa.
Odama doğru çıktım.Bugün olanları düşünürken farkettim ki Sinan ilk defa iyi biri olmuştu,sanki o her zamanki ukala Sinan gitmiş,yerine şefkat dolu,yardımsever bir Sinan gelmişti.Ama şu iddaa denen şey her ne haltsa öğreneceğim.Saat geçti,uykum gelmekte ısrar ediyordu.Uykuya daldım.
Arkadaşlar bir diğer bölüm sinan'ım ağzından olacak.Konuşmalari bu kez Sinan yapacak yani.Umarım bu bölümü begenmissinizdir.Yorumlarinizi ve vote'larinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Aşk❤
Chick-LitSıradan bir hayatı varken birden hayatı alt üst olan Selin'in başından geçenler...O da istedi ama olmadı.Babasız kalan Selin nasıl hayata tutunabilecekti?Sevgilisinin sadece bir iddaa yüzünden Selin'i sevdiğini öğrenince neler olacak?