Kndini aşkın kollaerına bırakan bir genç kızın gücü ne kadar olabilirdi ki?
AŞK mı? AİLESİ mi?Yanızlığıyla savaşan bir kız ve umutları kesilmiş bir erkeğin tutkulu ve cazibeli aşk hikayesi☺
Gözlerimi kapattım ve kendimi onun kollarına bıraktım her gözlerimi kapayışımda mutlu olacağıma inandım ta ki hayallerimin elimden alınmasına kadar ...
Daha 18 yaşındayım çok soylu ve zengin aile çocuğuyum ama bu zenginlik bir gün olsun beni mutlu etmedi. Anne ve Babamıne zoruyla istanbulun en ünlü okullarından birine gidiyorum ve bu gün okulun ilk günü bende hazır ve korkuyorum evin merdivenlerinden inerken şoförün kapıda beklediğini gördüğüm gibi arabaya koştum.
Ne ara o kadar zamanın geçtiğini anlamadan şoförün okula geldik dediğini duyar duymaz arabadan inerek sınıfın önüne koştum.Ders çoktan başlamıştı kapıyı tıklayarak içeri girdim herkes pür dikkat bana bakıyor ve fısıldaşıyorlardı bense hocanın basasına doğru yönelerek geç kaldığım için özür dileyerek yerime geçtim.
O gün okulun nasıl bittiğini anlayamadan zil sesini duydum ve koşar adımlarla sınıftan çıktım birşnin arkamdan Derin diye seslendiğini duyar duymaz arkama döndüm bu uzun kumral bir çocuktu .
"Efendim?"
"Selam ben toprak bizim sınıftan "
"Tanıştığımda memnun oldum bende derin "dedim oda gülerek
"Adını biliyorum derin" dedi.
Sohbet uzarken kapının önunde babamın beni beklediniz gördüm toprağa veda ederek babama dpğru yürümeye başladım.
"Selam fıstık okul nasıl geçti arkadaşlarınızla kaynaştınmı?"
"Hıhı güzeldi "
diyerek fazla uzatmadım eve doğru yol alırken babamla nerdeyse hiç konuşmadık eve varınca kapıyı servet abla açtı bizim evde çalışan bir bayandı
Temiz ve işini iyi yapan biriydi .İçeri girer girmez odama çıkıp kendimi yatağın üstüne attım artık ne kadar yorulmuşsam hemen uykuya daldım...
Kalktığımda saat sabahın onbiriydi ve benden başka herkes uyanmıştı.aşağı indiğimde kahvaltı masasında oturmuş beni bekliyorlardı.kahvaltımı ysptıktan sonra odama çıktım ve hazırlandım çünkü bu gün en yakın arkasaşım olan yağmurla buluşacaktık.
Evden çıktığımda kendi arabamla gitmek için anahtarımı aldım çok geçmeden buluşacağımız yere vardığımda yağmurun beni beklediğini gördüm sarıldıktan sonra oturduk ve sohbet etmeye başladık
Yaklaşık 8 aydır görmediğim yağmur güzelleşmiş ve tarzlaşmıştı.
"Derin seni çok özlemişim neden hiç gelmedin bizim oralara sen gittin gidelim sitede heyecan kalmadı hasret kaldık vallah"
"Bende sizi özledim ama yurt dışındaydım"..
Telefonumun çalmasıyla irkildim arayan annemdi!..
"Alo Derin ben teyzenlere geçiyorum işin bittiğinde sen de oraya gel tamammı?"
"Tamam" dedim ve telefonu kapattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM TÜKENMİŞKEN...
ChickLitUmudum tükenmişken kalbimi avuçlarında iyileştikten sonra Sana aşık olduğumu anladım Sonramı...