"Seninle konuşmak istiyorum kızım."
"Hayır ben konuşmak istemiyorum çık."
"Bana bak eğer annene tek kelime edersen seni evden kovarım."
"Sen beni tehdit mi ediyorsun?"
"Sesini kesmezsen evet."
"Çık odamdan ."diyerek kapıyı çarpıtm. Kalbimin sıkıştığını ve nefes alamadığımı hissettim ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Sesimin yükselmesiyle annem odama girdi...
"Ne oldu kızım?"
"Bb..birşeyim Yo..yok anne."
"O zaman neden ağlıyorsun?"
Tam cevap verecekken babamda odaya girdi ve bana öfkeli ve tehditkar bir şekilde bakmaya başladı. Aslında ondan korkmuyorum. Ben annemin anlattıklarımdan sonra yapacaklarından korkuyorum. Sakinleştikten sonra yanlız kalmak istedim ve kapıyı kapattım ağlamanın verdiği yorgunlukla uyuya kalmışım uyandığımda sabah saat 10:45 olduğunu gördüm ve banyoya giderek duş aldım ve aşağı indim herkes masada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı...
"Günaydın anne."
"Günaydın canım kızım."
"Otur kahvaltı yap"
"Tamam anne."
Kahvaltımı ysptıktan sonra toprakla buluşmak için hazırlandım ve evden çıktım. Buluşma yerine varınca toprağın beni beklediğini anladım ama yanında biri daha vardı...
"Selam Toprak nasılsın."
"Merhaba Derin gel otur bak seni kiminle tanıştıracağım."
Tam dönerken gözlerim ona hapse oldu ve bakışlarından çok etkilenmiştim. Bu his neydi böyle bacaklarım titremeye başladı . Sanki uçurumun kenarındaydım. nefes almayı unuttum ve sesle tekrar kendime geldim.
"Selam Derin ben Ilgaz."
"merhaba ılgaz .tanıştığıma memnun oldum."
Bu kekelememde neydi öyle bir an önce kendime çeki düzen vererek sandalyeyi çekerek oturdum. Kısa bir muhabbetten sonra Ilgaz söze girdi...
"Derin sen toprağın okulunda okuyorsun değil mi?"
"Evet hatta aynı sınıftayız."
"Hıı bende o okula gelmek istiyorum. Ikinci dönemde geleceğim."
"İyi . Şey toprak benim biraz işim var . Sonra görüşürüz."
"Tamam . Görüşürüz."
Topraklardan ayrıldıktan sonra sahile biraz düşünmek için gittim. Ben bu olanlara nasıl katlanıcam? Nasıl hiçbirşey olmamış gibi davranıcam? Bunları anneme anlatmam gerek yoksa annem o adamla yaşamaya devam edicek.
Hava kararınca eve gittim. Evde kimse yoktu. Mutfakta dolabın üstünde bir not kağıdı buldum .
"Kızım biz babanla 1 aylık tatile çıktık. Sana iyi eğlenceler. Annen:)"
Off bide o adamla tatile çıkmış. Salondan sesler gelince elime bıçağı alıp salona gittim . Salonda kimse yoktu ama herşey yerdeydi her yer dağılmıştı. Hemen telefonumu alıp rehbere baktım . Toprağı arayamazdım olanlardan sonra hiçbir erkeğe güvenemiyordum. En iyisi yağmurlarda kalmak diye düşünüp yağmuru aradım. İkinci açılışta açtım.
"Alo yağmur "
"Derin ne oldu ?"
"Şey yağmur annemler evde yok acaba bir ay sizde kalabilirmiyim?"
"Olur kalabilirsin. Bide sesin kötü geliyor bişeymi oldu?"
"A..az önce içerden sesler geliyordu baktım h..her yer dağılmış. Galiba içerde h..hırsız var."
"Polisi aradınmı?"
"Ah hayır akıl edemedim tamam şimdi ararım"
"Tamam ara çabuk gel"
"Tamam"
Telefonu kapatınca polisi aradım ve herşeyi anlattım. Yarım saat sonra polis geldi ve parmak izi falan alıp gittiler. Bende toparlanıp yola çıktım . Durağa gelince ılgazla karşılaştım. Birden heyecanlandım kalbim benden bağımsız çok hızlı atmaya başkadı.
"Meraba derin"
"Meraba ılgaz "
Elimdeki valizini görünce şaşırdı.
"Nereye gidiyorsun?"
"Annemler evde yok arkadaşımdan kalıcam."
"O zaman ben seni tutmayayım görüşürüz"
"Görüşürüz."
Ilgaz gidince benimde beklediğim otobüs geldi ve bindim. Yağmurlara gelince kapıyı çaldım. Kapıyı açan kişiyle şok oldum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM TÜKENMİŞKEN...
ChickLitUmudum tükenmişken kalbimi avuçlarında iyileştikten sonra Sana aşık olduğumu anladım Sonramı...