Hani insan bazenleri bir boşlukta sürüklenir durdurak bilmeden durmadan ama nereye gittiginide bilmeden. Ben su an bir boşlukta sürükleniyorum. Neden Nasil Niçin bu sorular kafamda dört dönüp cirit atiyor şuan. Ben su an kendimi unutmuş kim olduğumu unutmuş bir şekilde agliyorum. Hickira hickira agliyorum. Tuzlu gozyaslarim kizarmis yanagimi oksuyarak yuzumde yayiliyordu. Evet kizarmis yanagim. Babamin tokat atarak kizartmis olduğu yanagim. Bu güne kadar bana bir fiske bile atmayan babam bu gün bana tokat atti.
Hem de ne uğruna bir hic uğruna evet koskocaman bir hic ugruna. Sadece küçük bir yanlis anlama, sadece gördükleri yüzünden bana tokat atti. Hak etmedim hem de hic hak etmedim. Yapmadigim birşey yüzünden su an hic hak etmediğim şeyler yasiyorum. Halil neden öyle konustu? Neden bana sarildi? Ve asil önemlisi babam neden bana tokat atti? Evet babam Büşra diye kukredikten sonra ona donmemle ondan tokat yemek bir oldu. Bana tokat attiktan sonra kolundan tutup beni disariya iterek cikardi. Ve "eve git!" diye bagirdi.
Benim tokadi yememle gözlerimin dolması bir olmuştu gozlerimden boşalan yaslarla eve doğru kosmaya basladim. Attigim her adimda hayal kirikligi, bikkinlik ve daha çokta aci vardi. Evet aci vardi ama yanagima yediğim tokattan değil kalbimin agrisindan aci çekiyordum. Hem de bu güne kadar hic cekmedigim kadar aci cekiyordum. Evet hayal kirikligi vardi. Babamin bana boyle bir şeyi nasil yapmis olacagi boyle davrandigi için hayal kirikligi yasiyordum. Evet bikkinlik vardi ben boyle yetiştirilmedim. Bir erkekle bu şekilde gorulmem yanlisti. Ama bir yere kadar. Biktim çünkü benimde hata yapma sansim vardi. Ama ben hic hata yapamiyordum, yapmamistim. Çünkü çok agir bedeller ödiyecegimi biliyordum. Taki bu güne kadar. Aslında hatayi yapan ben değildim ama ceza çeken bende olucaktim bundan adim gibi emindim.
Bu duyguların arasında en çokta saskinlik vardi babamin bana boyle bir şeyi yapmis olduğu saskinligi. Eve geldigimde direk kimseye görünmeden odama girdim ve hickira hickira ağlamaya basladim ve şuan hala agliyorum. Babamin bizi öyle görmesi yanlisti yani bizim yaptigimiz yanlisti yani Halilin bana sarilmasi yanlisti hem de cok. Ama babam bana hiçbirşey söylemeden sormadan tokat atip eve gondermisti. Simdi kim hakliydi kim haksizdi hic bilmiyorum ama bildiğim tek şey vardi Halilin boyle birşey yapmaması gerekiyordu. Evet gördüğüm kadarıyla, davranislarindan anladigim kadarıyla onun için bana sarilmasinin hicbir önemi veya yanlis bir tarafi yoktu çünkü o bizden çok farkliydi. Başka bir yerde yasiyordu buraya sadece bir kaç günlüğüne gelmişti. Aile yapisida çok farkliydi yani biz çok farkliydik hem de çok. Ayri dunyalarin insanlariydik. Bunlara bana Mehtap anlatmisti yani ailesinden ve yasayis şeklinden. Mehtap dun aksam bize gelmiştir o zaman anlatmisti.
Ama yinede Halilin boyle birşey yapması yanlisti. Daha yeni dun tanistigi koza boyle davranması hem çok sasirtici hemde çok yanlisti. Acaba babam benden sonra ne yapti . Halile nasil davrandı ona ne yaptı. Çok kotu şeyler olduğunu seziyordum . Babam bana bile bunu yaptiysa canindan çok sevdiği bakmaya bile kiyamadigi kimseyle paylasamadigi gözünden bile sakindigi kizina bunu yaptiysa elin oğluna ne yapar? Artik bilemiyorum cunku o kadar kotu dusunemiyordum bundan sonra ne olacak nasil babamin yüzüne bakicam hic bilmiyordum.
Bu düşünceler içinde bogulucak gibi oluyordum. Bogazim yirtilircasina agliyordum. Çok yuksek sesle aglamis olucagimki annem bana seslendi benden ses cikmayinca hemen odamin kapisini acip içeriye girdi. Bana saskinlikla bakıyordu hemen gelip bana sarildi bende ona sarildim. Hem de öyle bi sarildimki bir daha hic birakmasin diye. Saclarimi oksiyarak "ne oldu meleğim? Neden agliyorsun anlat bana lütfen anlat bana" dedi. Ve benden ayrildi. Gözlerimin içine içine bakıyordu benden bir aciklama bekliyordu. Boyle davranmakta hakliydi. Ama daha ben ne olduğunu anlamamistim ki ona ne anlaticaktim , ne soyliyicektim "anne az önce daha yeni dun tanistigim bir erkeğe sarildim babamda bizi öyle görünce bana tokat atti" mi diyicektim. O bana aciklama bekleyen dolu gözlerle bakarken ben tekrar ona sarildim oda bana sarildi ben tekrar hickirarak ağlamaya basladim oda dayanamadı benle ağlamaya basladi. Annem o benim canim o benim herseyim en iyi arkadasim en iyi dostum annem benim en çok anlastigim insan beni en çok anlayan kişi o annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFEDEMEM (Ara Verildi)
Novela JuvenilHadi bakalim ikinci kitaba BİSMİLLAHİRAHMANİRAHİM