Część 2

41 3 2
                                    

Mało tego pojawiły się nowe problemy ...Przyjaciółka a raczej jak się okazało zwykła szmata ... Nie spodziewałam się ,że moja "przyjaciółka " po zmianie szkoły tak bardzo się zmieni ... oczywiście na gorsze... nigdy bym nie pomyślała o zostawieniu przyjaciółki a ona to zrobiła, to zabolało mnie najbardziej. 6 lat prawdziwej przyjaźni ... połowa życia z nią spędzonego nagle wszystkie chwile z nią przeżyte przeszły mi przed oczami .Wpadłam w chisterie nie mogłam nad tym panować czułam złość ,chęć zemsty Ale gdzieś głęboko dalej kochałam ...chciałam zgody wiele razy próbowałam Ale to nie było to samo.Zawsze byłam na 2 miejscu czułam się gorsza od jej nowych przyjaciółek co nie pozwalało mi na dalszą przyjaźń wiedziałam ,że gdyby była prawdziwa przyjaciółka po 6 latach nie zwalilaby mnie na 2 miejsce po paru dniach mogłoby się wydawać ,że jest okej ale nie tamten dzień był dla mnie prawdziwym koszmarem ... doszło do najgorszego byłam dreczona przez nowe psia psi byłej przyjaciółki dostawalam sms typu " zostaw ją szmato " jeszcze bardziej czułam chęć zemsty nie chciałam tak tego zostawić byłam tym wszystkim zmęczona Ale nie miałam gdzie szukać pomocy byłam skazana na siebie samą ... dalej ją kochałam Ale jednocześnie nie nawidzilam ...

Zdana Na samą Siebie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz