פרק 1

118 8 4
                                    


התעוררתי בבוקר בלי חשק לכולם , אין לי חשק לקום , אין לי חשק ללכת לעבודה !!!

המזג האוויר החורפי ששורר בחוץ מוסיף לאווירת האי חשק שלי !!!

פשוט בא לי להישאר מתחת לשמיכה החמה וזהו !!!

אין לי דיכאון או משהו כזה ... זה פשוט ימים כאלה שפשוט אין לי חשק להעמיד פנים שהכל בסדר ואין לי חשק לדבר עם אנשים ואין לי חשק  , פשוט אין לי חשק !!!!

יעלי , את קמה כבר 6:20 , את תאחרי

איך אני אאחר אם אני לא הולכת אמרתי לאמא שלי

מה זאת אומרת את לא הולכת ? את לא מרגישה טוב ?

לא יודעת אולי קצת , אני פשוט רוצה להישאר בבית

ובלב חשבתי לעצמי אני כבר בת 30 אני יכולה לעשות מה שבא לי !!!

ובכלל לא יקרה כלום אם אני לא אלך לעבודה היום , אני בסך הכל מזכירה רפואית במרפאת שיניים ויש עוד 2 מזכירות איתי

שלחתי הודעת לבוס שאני לא מרגישה טוב וכיסיתי את הראש שלי עם השמיכה

שמעתי את אמא שלי מדברת עם אבא במטבח ...

אבהרם , מה יהיה איתה ? היא לא רוצה לקום מהמיטה ?

אבא נאנח ואמר יהיה בסדר אביגיל, השם יעזור

שהם הלכו קמתי מהמיטה והכנתי לעצמי כוס תה עם 2 סוכרזית ולקחתי חתיכת עוגה שנשארה משבת ואכלתי בלי הרבה חשק ...

לא כל כך ידעתי מה לעשות עם עצמי ... שראיתי שבחוץ קצת התבהר ושהגשם פסק התנעתי את המכונית שלי ונסעתי לקבר רחל .. קצת לשפוך את הלב אצל אמא רחל

שהגעתי לקבר רחל היה כבר 10 בבוקר ולא היו שם הרבה אנשים אז התפללתי בנחת , קצת בכיתי , שמתי כסף לצדקה ואז חזרתי הביתה והאמת הרגשתי קצת יותר טוב , הרגשתי כאילו הורדתי אבן גדולה מהלב אצל אמא רחל ונהיה לי קצת יותר קל על הנשמה , הרגשתי שיהיה בסדר והשם יעזור כמו שאבא אמר.

בצהריים אחותי הודיה חזרה מהסמינר וכל פעם שאני רואה אותה אני לא מאמינה כמה שהיא גדלה כבר ....

היי יעלי , מה את עושה בבית ?

סתם לא הרגשתי כל כך טוב בבוקר , מה איתך הודיה , איך היה בסמינר ?

בסדר , את לא מאמינה יוכי התארסה

באמת  ? אמרתי , מזל טוב  שיהיה לה ובלב הרגשתי צביטה ענקית ורצון עז לבכות

זה שלא שאני לא שמחה שיוכי שהיא החברה הכי טובה של אחותי התארסה אבל תבינו , יוכי קטנה ממני בכמעט 10 שנים וברוך השם שהיא זכתה לחצי השני שלה אבל מה איתי ? מתי תורי ?

אהבת אמת / TRUE LOVEWhere stories live. Discover now