עכשיו 30 שנה אחרי אני יכולה להגיד בלב שלם שהיה שווה לחכות בשבילו 30 ומשהו שנה , סבלנות באמת משתלמת , לאריאל ולי יש בלי עין הרע 8 ילדים , 3 בנות ו 5 בנים וגם 6 נכדים מתוקים.
בחתונה של הבן הקטן שלנו , דוד , הסתכלתי על אריאל , אני עדין מרגישה פרפרים בבטן כשאני מסתכלת עליו , בדיוק כמו לפני שלושים שנה , ונזכרתי בחתונה שלנו ...
ההכנות לחתונה היו מתישות ,לחפש אולם , צלם , הזמנות , שמלת כלה , חליפת חתן , נעליים וכמובן , דירה חדשה , אנחנו נגור ליד ההורים שלי וצריך ללכת לבחור רהיטים , מוצרי חשמל יחד עם זאת אני לא מפסיקה לחייך , אין מאושרת ממני , מי היה מאמין שאהבת אמת קיימת ? בחתונה שלנו לא נותרה עין אחת יבשה אחת , כולם בכו מאושר ושימחו אותנו כל כך, היתה חתונה מאוד מרגשת ושמחה ....
בדרך לבית אחרי החתונה שלנו אריאל אמר לי "אני מבטיח לשמח אותך תמיד כי החיוך שלך זה הדבר הכי יפה בעולם ואני לא רוצה שהוא ירד לך מהפנים".
חייכתי חיוך עוד יותר גדול ואמרתי לו שהוא הדבר הכי יקר לי בעולם ואני רוצה לעשות אותו מאושר.
עכשיו שלושים שנה אחרי בחזרה מהחתונה של הבן הקטן שלנו , אריאל הסתכל עלי ואמר לי תדעי לך יעלי , החיוך שלך עדין הדבר הכי יפה בעולם וידעתי אז כמו שידעתי שלושים שנה לפני שמצאתי את אהבת האמת שלי , את החצי השני שלי ...
***********************
אשמח לדעת מה חשבתם על הסיפור
אם אהבתם תעשו לייק
שיהיה לכם יום נפלא :)
YOU ARE READING
אהבת אמת / TRUE LOVE
Romansaיעל רווקה בעלת תשובה בת 30 בחיפושה אחר החצי השני שלה האם קיים דבר כזה אהבת אמת ? האם היא תמצא אותו ? האם חתונה זה באמת עירבון לאושר ?