פרק 2

65 6 4
                                    


כשהגעתי לעבודה בבוקר , חנה שאלה אותי מה שלומך יעלי ? איך את מרגישה ?

ברוך השם , יותר טוב , תודה

יופי , תקשיבי , יש לי שידוך בשבילך ... הוא בן 35 , גר ברמת גן , חוזר בתשובה , עובד בהיי טק ,

נראה לי מתאים , תנסי מה איכפת לך ?

תודה חנה , אני אחשוב על זה

האמת כבר נמאס לי מכל השידוכים האלה , "שידוכי סרק" אני קוראת להם , כי לא יוצא מהם כלום ... ובכלל נמאס לי שכל אחד חושב שיש לו את השידוך המיוחל בשבילי!!!

היום המשיך בסדר רק שלקראת סוף היום חנה אמרה לי נתתי לו את הטלפון שלך , קוראים לו אורי , הוא יתקשר אליך בערב....

מה ??? באיזה רשות היא נתנה לו את הטלפון שלי ???

רציתי לצעוק עליה !!!! במקום זה אמרתי טוב , תודה והלכתי הביתה

כשהוא התקשר אלי בערב , כבר בטלפון הוא לא נשמע לי ... אבל בגלל שלא היה לי נעים מחנה הסכמתי להיפגש אותי למחרת בערב בתחנה המרכזית בירושלים.

למחרת שסיימתי את המשמרת , חנה אמרה לי בהצלחה בדייט שלך היום

מאיפה את יודעת שאלתי אותה ?

מה זאת אומרת ? אני השדכנית ! הוא אמר לי

יופי , חשבתי לעצמי , הוא מדווח לה

לקראת הדייט , התקלחתי , לבשתי בגדים יחסית חגיגיים , התאפרתי , עשיתי מחליק ויצאתי לדרך ...

בהצלחה מתוקה , אמא אמרה לי שכבר הייתי ליד הדלת וראיתי בעיניים שלה כמה היא מקווה שהפעם זה יצליח , שזה החתן שלי ובאמת לא רציתי לאכזב אותה ...

תודה אמא ביי

בנסיעה לתחנה המרכזית , התפללתי לשם שמה שצריך לקרות יקרה ואם זה החתן שלי אז שזה לא יקח הרבה זמן עד שנבין את זה ואם זה לא אז שזה יגמר מהר

ישבתי בבית קפה שבו קבענו , השעה היתה כבר 8:08 וקבענו ב 8:00 כאילו למה לאחר ? אני שונאת שמאחרים לי ... במיוחד שמאחרים ולא מודיעים כאילו , כמה קשה זה להרים טלפון ולהגיד אני מאחר או לשלוח הודעה ???

בשעה 8:23 אורי הגיע , אני מתנצל על האיחור , היו פקקים

זה בסדר חייכתי

אז מה את מספרת ? למה חזרת בתשובה ? מה את אוהבת ?

והנה התחלנו חשבתי לעצמי ... עכשיו אני אספר את הסיפור שלי שוב ואשעמם את עצמי ....

כשחזרתי הביתה השעה היתה כבר 21:40 ואמא שלי חיכתה לי בסלון , נו איך היה ?

לא יודעת בסדר כזה ..

אני הולכת לישון אמא אני עייפה ומחר יש לי יום עמוס

טוב מתוקה חלומות פז

תודה גם לך אמא

כשנכנסתי לחדר שמעתי אותה מתלחששת עם אבא ,מה עושים עם הילדה אברהם ?מה יהיה ? לכמה עוד שידוכים היא תצא ?

לא שמעתי מה הוא ענה אבל אני מניחה שכמו תמיד הוא אמר לה שצריך לבטוח בשם והוא כבר יסדר את הכל

לא ממש הצלחתי להירדם ... כאילו זה לא שאורי מצא חן בעיניי פשוט רציתי כבר לדעת מה הגזר דין שלי ? מה הוא יגיד ? אני מקווה שהוא יתקשר מחר ... יש גם כאלה שלא מתקשרים ... את אלה אני פשוט לא יכולה לסבול !!! כאילו תהיה גבר . תגיד מתאים או לא מתאים מה כל כך קשה בזה ???    

**************

אשמח לתגובות / הארות / הצעות :)

אהבת אמת / TRUE LOVEWhere stories live. Discover now