פרק 4

45 4 5
                                    


נכנסתי למקלחת , נותנת למים להתערבב ולשטוף את הדמעות שמשום מה לא מפסיקות לבוא , חשבתי שהם יבשו ממזמן , הדמעות , כנראה שטעיתי ....

יצאתי והתחלתי להתארגן ... הפעם לא לשידוך , הפעם לבר מצווה ... לבר מצווה של הבן של אורלי ! לא האמנתי שאורלי אמרה לי שכפיר כבר בן 13 כשהיא הביאה לי את ההזמנה לפני 3 שבועות , אני זוכרת שהייתי בברית שלו , איך הוא גדל המתוק הזה ...

תבינו , אורלי גדולה ממני ב – 4 שנים סך הכל !!! 4 שנים !!! היא בת 34 , אני בת 30

אורלי התחתנה בגיל 20 עם שלמה , יש להם 4 ילדים , הגדול זה כפיר בן 13 , ימית בת 9 , ספיר בת 7 והראל בן 4 ...

הצביטה הזאת בלב והמחשבות שלא מפסיקות לנדנד , זה היה יכול להיות הילד שלי .. או לפחות כמעט ... יכול היה להיות לי ילד בן 13 ....

אני שונאת שזה קורה לי , אני רוצה לשמוח בלב שלם , מגיע לאורלי שאני אשמח בשבילה באמת , מכל הלב ....

חשבתי שבר מצווה יהיה לי יותר קל , זאת הרי לא חתונה ... אבל טעיתי ... לא היו לי הרבה ברירות ... המשכתי להתארגן ... עשיתי מחליק , התאפרתי קלות , לבשתי את השמלה השחורה שקניתי לחתונה של בת דודה שלי , לירון לפני חצי שנה , נעלי עקב שחורות , קצת תכשיטים ואני מוכנה.

קבעתי עם חנה שאאסוף אותה ב 8:10 השעה היתה כבר 7:54 אז לקחתי את המפתחות של האוטו שלי , אמרתי לאמא שלי ביי ונסעתי לכיוון הבית שלה , זאת נסיעה קצרה , גג עשרים דקות , כל הדרך התפללתי שלא יראו עלי עד כמה קשה לי , צריך להשים מסיכה עכשיו , PUT ON A HAPPY FACE יעל !

הגעתי אליה ב 8:08 וראיתי שהיא בדיוק יצאה מהבית , חייכתי ונופפתי לה לשלום

היא נופפה לי בחזרה והתקדמה לכיוון האוטו שלי בזריזות

ערב טוב יעל , ממש תודה שבאת לאסוף אותי , אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך , אני ממש מעריכה את זה , את ממש מצילה אותי

ערב טוב , זה בסדר חנה , אני עושה את זה בשמחה רבה

בדרך לאולם דיברנו על הא ועל דא ... האמת בעיקר חנה דיברה ואני הקשבתי , היא סיפרה לי על חננאל , הילד של בן ה 3 ואיך הוא החליט שהקיר זה מקום מצוין לצביעה ועד כמה היא שמחה שאלו היו צבעים שיורדים במים , היא למדה את זה על בשרה עם הגדול שלה , כשהוא עשה את זה היא היתה צריכה לסייד את כל הבית מחדש ומאז היא קונה רק צבעים שיורדים במים ...

אני לא יודעת אם היא שמה לב לזה שאפילו שחייכתי אליה ששמעתי את הסיפור החמוד הזה היה לי קשה והייתי עצובה קצת...

אני רוצה גם !!! השם !!! אני רוצה גם משפחה !!! בעל !!! ילדים !!!!

צעקתי בלי קול , נשמתי זעקה !!!! כל גופי זעק !!! אני רוצה גם !!!!!!!!!!!!!!

כשהגענו לאולם חנה הלכה ישר לקחת לה שתייה ומשהו לאכול

אני חיפשתי את אורלי ושסוף סוף מצאתי אותה חיבקתי אותה ואיחלתי לה מכל הלב שתזכה לגדלו לחופה , לתורה ולמעשים טובים , היא ענתה אמן ופתאום איזה חברה תפסה אותה ושוב הייתי לבד .... כל הזמן לבד .... גם שאני מוקפת באנשים אני לבד !!!

הנאומים של המשפחה היו ממש מרגשים , כל אחד דיבר עד כמה כפיר הוא ירא שמיים ועד כמה הפרשה שבה נולד ממש מדברת עליו ...

בריקודים נתתי לעצמי קצת להשתחרר ולא חשבתי על כלום .... פשוט רקדתי ורקדתי ורקדתי ...

כשהגיע הזמן ללכת קראתי לחנה ושתינו הלכנו לאורלי ואמרנו לה שהיה ממש יפה

הורדתי את חנה בבית ונסעתי לכיוון הבית שלי

כולם כבר היו ישנים , חולמים חלומות מתוקים ורק אני לא הצלחתי להירדם ...

אהבת אמת / TRUE LOVEWhere stories live. Discover now