" את בסדר? אני מצטער " אמר בעודו מושיט לי יד לעזרה
הסתכלתי עליו ונתתי לו מבט מבולבל..
אחרי שנייה קמתי ללא כל עזרה, עקפתי אותו והמשכתי ללכת.
"יופי ויק זה מה שהיה חסר לך, אין מצב שפעם אחת תתעוררי לבוקר מושלם" לחשתי לעצמי בעודי מסדרת את הקוקו שנהרס.
"גייסון" שמעתי מישהו מאחורי צועק אך התעלמתי והמשכתי.
הכאבים בראש רק התחזקו יש מצב בגלל ההתנגשות ואפילו בגלל השמש מה שמזכיר לי שעוד לא שתיתי את הקפה של הבוקר.
הגעתי לתחנת המשטרה עליתי לקומה של המשרדים והלכתי לכיוון המטבח.
הכנתי לעצמי קפה וגם לאבא, הוא עצלן, הוא רגיל לזה שאני מכינה לו את הקפה של הבוקר כך שלא נראה לי שהוא הכין בכלל אחד כזה היום.
סיימתי והלכתי בזהירות לעבר המשרד של אבי.
הצמדתי את האוזן לדלת לוודא שאין לו שם פגישה או משהו.
לא שמעתי כלום אז החלטתי להכנס.
פתחתי את הדלת רואה את אבי שקוע במסמכים, התקדמתי אליו נושקת לו במצח.
"בוקר טוב אבא" אמרתי
"בוקר טוב נסיכה" אמר והרים את ראשו מהמסמכים ונשק לי בלחי.
הנחתי לו את הקפה על השולחן והתיישבתי לי ישיבה מזרכית על אחד הכורסאות.
"קפה? תודה עכשיו אני רגוע" אמר
"הייתה לי הרגשה שלא תקום לעשות קפה ותחכה לי" אמרתי מצחקקת ולוגמת מהקפה שלי.
שמעתי דפיקות בדלת והפנתי את מבטי לאבי.
"כנס ג'ק" אמר
והוא נכנס, שקוע במסמכים ומדפדף עם מבט רציני, מה שבאותו הרגע עורר את הסקרנות שבי.
ג'ק הוא הסגן חוקר של אבא שלי, הוא עוזר לו בכל מה שרק מחייב או מצריך עזרה.
בכללי אבא שלי הוא אצמעי ולא אוהב שעוזרים לו ושאומרים לו מה לעשות בדיוק כמוני, יותר נכון אני כמוהו.
" בוקר טוב ג'ק" אמרתי עם חיוך ולוקחת עוד לגימה מהקפה.
"בוקר טוב ויקטוריה" אמר והפנה את מבטו אליי בחיוך והחזרתי מבט מיואש.
אני כלכך שונאת שקוראים לי ויקטוריה, לא רציתי להעיר לו על זה למרות שהוא יודע, זה מעלה לי את העצבים.
"מצאת?" אבא שלי שאל את ג'ק.
"כן רוברט, יש כאן את הכל" ג'ק אמר מביט במסמכים ואז באבי.
אני כלכך חייבת לדעת מה כתוב שם.
"יופי אז תתקשר לגייסון תגיד לו שמצאת ושיחזור לקחת" אבא שלי אמר לג'ק והוא הינהן לו בחזרה בחיוב ויצא מהחדר.
"אבא מה קרה? אתה נראה לחוץ" פניתי ומבטו השתחרר מעט מהלחץ שתקף אותו.
"כלום לא קרה, סתם כמה מסמכים שצריך להדפיס למישהו" אמר..
"למי" שאלתי.. כן אני יודעת שזה לא אמור לעניין אותי אבל כזאת אני אני חייבת לדעת מה יש שם, או לפחות למי היא מיועדת שאדע לאיזו קטגוריה לשייך אותה.. רצח, בגידה, אונס..
נקישות על הדלת קטעו את מחשבותי, הפנתי את מבטי לדלת, היא נפתחה ואותו בחור שנתקלתי בו בדרך לפה נכנס.
"בוא גייסון שב וג'ק כבר יעביר לך את המסמכים" אמר וקם בעודו מסדר כמה דפים ומתקדם לכיוון הדלת.
"אני כבר חוזר" שמעתי את אבא שלי אומר ויוצא מהמשרד.
המשכתי לשבת ושתיתי את הקפה מסתכלת על גייסון שיושב על הספה ומחזירה לו מבט אדיש.
הסתכלתי עליו בוחנת אותו במבטים חדים מכף רגל ועד ראש עד שמשהו נראה לי מוזר, החלטתי לשבור את השתיקה ששררה בנינו והתקדמתי לעברו מתיישבת לידו ומרימה את רגליי על הספה, הסתכלתי לו על הבטן ומכיוון שהגופיה שלו הייתה לבנה שקופה דיי היה אפשר לראות הכל.
ראיתי כתם שחור כזה אבל זה לא היה על החולצה.
אולי זו צלקת או סתם סימן של מכה יבשה?, הוא עבריין? למה הוא צריך את המסמכים האלה?.
"אתה יכול להוריד את החולצה?" שאלתי אותו לא מרימה את מבטי
" מה זאת אומרת" שאל..
YOU ARE READING
Love Never Fears
Romanceאני רוצה אותו, אני רוצה אותו איתי, שיחבק אותי, שילטף איפה שכואב שיהיה איתי! שיגיד לי שהכל בסדר את איתי עכשיו! ................... "יש פה חוקים ואם תעברי עליהם תצפי לעונש" צעק סטר לי והעיף אותי לרצפה I can't do this anymore ..................... ילד...