SevtapU Röportajı

1.1K 30 4
                                    

Çıtayı yükseltmeye devam :))

Öncelikle benim gibi acemi biriyle röportaj yapmayı kabul eden SevtapU'ya sonsuz teşekkürlerimi sunmak isterim; 

Tamam ilk sorudan başlıyorum :D 

1- Yazmaya ne zaman başladınız? 

Belirli bir tarih yok ama ilk yazdığım kitap da SALAK değildi. Tek bölümlük bir hikayem vardı mesela bir yarışmaya girip kazanamamıştım onunla ama tabii ki de bu beni caydırmadı. Sonra yakın bir arkadaşım adına yazdığım ve kayıt altında tutup hayatımın en çok özenini harcadığım bir hikaye vardı ve silindi. Bu beni çok üzse de o da yazdıklarımdan. Sonra SALAK'tan önce 2 hikayem daha vardı ve Wattpad'de beğeni alamayınca kaldırmıştım. 

Senin yazdıklarının beğeni almamaı inanılmayacak bir şey :D  

Geçelim ikinci soruya; 

2- En çok hangi yazarları okuyorsunuz? Kimlerden etkileniyorsunuz? Hangi tür kitapları okumaktan hoşlanıyorsunuz? (Kitap seçerken belirli bir tarzınız var mı? Kişinin bir tarzı olmalı mı? Yoksa her türden kitabı okumak mı gerekir?) 

En çok tabii ki de Julia Quenn ve Cassandra Clare. Bu iki muhteşem kadının Türkiye de bulunan tüm kitaplarını okudum ve şuan kilit altında tutuyorum! Julia Quenn'in aşkı çok değişik yollarda bulmasından çok etkilendim hatta etkilenmeye devam ediyorum. Henüz Türkiye de çıkmamış kitaplarını indirip okuyarak etkilenmeye devam ediyorum. Şimdi Fantastik de Cassandra'nın kaleminin üstüne kalem tanımam. Mesela Fısıltı ve Gece Evi serilerini de okudum ama onları okurken sürünüyordum ki ben haftada 3-4 kitap bitiren biriyim. Tarihi Roman da ise Julia'nın yanı sıra sıkı bir Sabrina Jeffries takipçisiyimdir.  

Kişinin bir tarzı olmalı, bence. Çünkü kendinize uyan tarzı bulamadığınız sürece okumak size cazip gelmez. Mesela bana Dünya Klasiklerini verin önümdeki 3 yıl elime kitap almam. Çoğu insan bu yüzden kitap okumaz mesela. Çünkü kendi tarzlarını deneyerek bulmuyorlar ve bu durum onları kitap okumaktan mahrum ediyor. Benim tarzım kesinlikle Tarihi Roman ve azıcık da Fantastik. Ama bu değil ki başka tarzlar okumuyorum. Hala denemeye devam ediyorum.  

Denemeyi herkese tavsiye ederim. 

Ne çok yazdım öyle kitap denince duramıyorum d:d:D 

Bende büyük bir kitap kurduyumdur :D  

3- Asya, Irmak, Tuna ve Melih karakterleri ve hikayenizin konusu çok orjinal ve büyüleyici, böyle karakterler ve hikayeler yaratabilmiş bir insanın beyninin içini merak etmemek elde değil. Sevtap nasıl biridir? Neler yapar? 

Tam olarak sözel ve dilsel bir insanım. Bir ortamda kitap kelimesi geçtiğinde bütün kafalar bana döner ve bu duygu muhteşem bir şey. Sonra, esprili bir insanım diyebilirim. Özel olarak espriler yapmıyorum, kendim oluyorum ve düşünce tarzım ile kedime özgü üstün düzey erotik ve komik kelimelerim bütün herkesi güldürür.  

Çocuksu bir yanım var, o yanımın asla gideceğinden emin değilim. Şirinlere 2 kere giden biriyim düşünün ve o filmde ağlayan!  

Genel de kitap okurum, bir kitap aldığımda bütün okul günü ders saatleri dışında yemek yemeden kitap okurum ve bu benim arkadaşlarımı sinir eder. Onlarla ilgilenmediğim için. 

Kesinlikle otobüs ve ya uzun bir yürüyüş mesafesinde müzik dinlemeden edemem. Ciddiyim bu bir hastalık gibi ve bu da arkadaşlarımı rahatsız eder. Onlarla iletişim kurmak istemediğimi sanırlar ama bu durumu onlara bir türlü anlatamıyorum! 

Wattpad / Seçilmiş Yazarlarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin