Büşra Küçük İle Röportaj

5.4K 113 16
                                    

Çıtayı baya yükseltmeye başladım. Aslında bu en son nokta :D Umarım beğenirsiniz :)

Yeni yazar avındayım :DD

-Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim :)) Benim için anlamı oldukça büyük.
Ben teşekkür ederim benimle röportaj yapmak istediğin için :)  

- :) Kitapların hakkındaki sorulara geçiş yapmadan önce bizlere biraz kendinden bahseder misin? Büşra Küçük nasıl biridir?
Klişe olacak ama müzik ve kitaplarla yaşayan biriyim.Gerçi bu kadar dile düşüp klişe olmadan önce,hatta kitap okuyanlara ezik deyip,yabancı müzik dinleyenleri dışladıkları dönemlerden kalma bir şey bu.Özgür ve farklı bir çocuktum hem.Ailem oldukça mütevazidir.Annem ve babamın pasif kişilikleri vardır.Bu yüzden biraz sakin bir yapım var ama haksızlıklara karşı bir savaşçıya dönüşebiliyorum.
Tembelim.Yani odamı toplamak falan sevdiğim aktiviteler arasında değil.Derslerim genelde iyi olmuştur.Derslerim ya da yaptığım başka şeyler ne kadar iyiyse ben beş katı kötüymüş gibi muamele yaparım kendime birileri o kadar iyiyse beklentimiz bu kadar demesin diye.Baskıya gelemiyorum çünkü.Uzar gider.Farklı şeyler düşündüm bunlar geldi aklıma :)  

-Klasik bir soruyla devam ediyoruz. Yazmaya ne zaman başladın? :))
Ortaokulda falan makalelerle başladık ama o zamanlar bilmediğim bir türü daha çok seviyordum.O türün ne olduğunu arayıp durmuştum hep.Lisede öğrendim ki o DENEME'ymiş.Deneme bana özgürlüğümü verene bir tür olduğu için deneme yazmaya bayılıyorum.Hikaye denemelerim taslak olarak lisenin son iki yılında başladı ama ciddi anlamda hikaye yazmaya başlayalı bir yıl oluyor.

-Gerçekten çok iyi yazıyorsun. Zaten Türkiye'deki en iyi Wattpad yazarı olmanında hakkını veriyorsun :) 
En çok hangi yazarları okuyorsunuz? Kimlerden etkileniyorsunuz? Hangi tür kitapları okumaktan hoşlanıyorsunuz? (Kitap seçerken belirli bir tarzınız var mı? Kişinin bir tarzı olmalı mı? Yoksa her türden kitabı okumak mı gerekir?)

Teşekkür ederim:)) 
Şu yazar var ne yazarsa okurum dediğim biri yok.Bu çok ne bileyim Tanrısalcılık gibi.Herkes mükemmel değildir sonuçta.Ve herkesin her yaptığı şeyden hoşlanmanız garip olur.Benim fikrim tabi.
Ama sevdiğim yazarlar var.Franz Kafka,Charles Dickens,Ayşe Kulin,Elizabeth Hoyt,Becca Fitzpatrick gibi..
Tarihi,aşk,fantastik romanları daha çok okurum ama her türden okunmalı bence.
Kitap seçerken genelde bir seçimim var ama bu bana kalsın.Onun dışında arkada kapaktaki yazıyı okurum,eleştirileri okurum öyle seçerim. :)
-Ayşe Kulin derim başka birşey demem. Kadının beyninin nasıl çalıştığını çok merak ediyorum. Gerçekten harika yazıyor. Bir Nefes Nefes, bir Dönüş. Mükemmellerdi gerçekten. Neyse gelelim diğer soruya :) Konu Ayşe Kulin olunca susamıyorumda kusurabakma :)
Yazdığın hikayelerin konuları çok farklı. Farklı türlerde yazmayı nasıl başarıyorsun?

Konu Kulin olunca hiç önemli değil :) 
Aslında türünü en son belirliyorum diyebilirim.Genelde karakterlere önem veriyorum.Onların karakteristik özelliklerini belirlemek en zor ve en eğlenceli kısım.Ve devamını getiren yine onlar oluyor.Gerçekte şu kız/erkek olsa nasıl bir hayatı olur diye sorarak işe başlayınca teker teker bir şeyler oluşuyor :)
-Aynen yeter ki konu Kulin olsun ben bir gün konuşanilirim :)
Bize ilk hikayeni anlatır mısın?

Sadece Git. 
Hım..O benim her anlamda ilkim.Gençlik hikayesi yazmayı aklımın ucundan bile geçirmezdim ben.Hikaye denemelerimin hepsi fantastikti çünkü gençlik basit geliyordu :) 
Ama ilk paylaşım denememde gerçek olmasını istedim.Yani yazdığım şeye ne kadar hakim olursam o kadar iyi olur diye düşündüm.
Karakterlerin çoğu çevremdeki insanların duygularının karışıp bir bedende bütünleşmiş hali gibiydi.
İlk başta sildim.Özgüvensizlik işte :) Sonra yeniden yükledim.Birkaç bölüm kadar paylaştıktan sonra konunun iyice anlaşıldığına inandığım bir bölümde yorum yapılabilir diye düşünüp yorum yapmalarını rica ettim.Sonra öyle...Yavaş yavaş yorum atanlarla tanıştık,konuştuk ve bu zamanlara geldim :)

-Vaaav :) Sadece Git ve serinin diğer kitapalrı beni bitirmişti. (Kitap içeriği ile ilgili bilgi içerdiğinden sansürlenmiştir :D) Gerçekten duygularını okurlarına çok rahat aktarabilen bir yazarsın, bu büyük başarı :))
En son, hangi…
…oyunu izlediniz? 
En son annem saolsun farmville'yi izledim :)

Wattpad / Seçilmiş Yazarlarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin