Annemin aradığını görünce hemen aradım onu.
-Zoe tanrı aşkına nerdesin?
-bişey yok anne telefonuma bakamadım o kadar endiselenecek bişey yok.
-bir daha böyle bir şey istemiyorum küçük hanım çok meraklandim. Neyse nasılsın ?
-iyiyim anne yorgunum o kadar ya sen nasılsın?
- ah sadece sana ulasmayinca tansiyonum düştü o kadar.
-geçmiş olsun Anne yalnız artık ben kapatiyim yorgunum da.
-tamam tatlım görüşürüz sonra
Telefonu kapattım ve nick e mesaj attım"kendini ne sanıyorsun". biraz sonra dinlenmek için mola verdik. burasi sessiz sakin bir yerdi ve kalabalık değildi.etraf çiçek kokuyordu kokuyu içime çektim çok geçmeden Jason ve Jessica arabadan yemek yiycez diye gittiler Jessica beni de çağırdı ama benim istahim yoktu. (Yaşadıklarım yüzünden)
Nico da gitmemisti. Onun yanından ayrıldım ve parka doğru ilerledim Niconun arkamdan geldiğini hissetmemle koşmaya başladım. Onun sesini duymak bana acı veriyordu. Parktaki bir banka oturdum . arkamdan geldi ve yanın boş mu diye sordu. Boş demek zorunda kaldım çünkü o günkü konuşmasından sonra ondan uzak durmaya çalışıp acı çeken kız gibi gözükmek istemiyordum. şu mesaj hakkında da konuşmak iyi olacaktı. Ikimizde bak diye söze başladık ve sonunda ben devam ettim.
- bak şu aptal yeteneğin ya da yetenegimiz bilmiyorum .sadece zihnimi okuyabiliyorsun. Bana dair hiçbir şey bilmiyorsun buna kimle çıktığım da dahil!! (Ne demistim benn)sadece yakisiklisin ve ben de böyle düşündüm diye bana benden umudu kes dedin. Ben zaten hiç umutlanmamistim ki. Normalde bu kadar sinirlenmemistim ama senin attığın o mesaj beni delirtti. Şimdi müsaadenle erkek arkadaşıma mesaj atmaliyim dedim ve Alex e mesaj attım ."merhaba"Off ne demistim ben. Erkek arkadaşım yoktu ki benim. Sabahtan beri bilmem kaç yalan söylemiştim ve şimdi bundan büyük rahatsızlık duyuyordum.
Bütün bunları düşüne düşüne ağlamaya başlamıştım. Kendimi tutamamıştım. Nick de tam kalkıyordu ki ağladığımı farketti. Ona hemen bir şeyler uydurmaliydim ki onun yüzünden agladigimi bilmesin. -Ailemi çok özledim, dedim.Ne zaman onları görücem? Gitmek istiyorum artık anlasana.
- Şuan bizle daha guvendesin.Alex ten gelen mesajın sesi geldi tam o anda. diyordu ki
"Biliyor musun seni özledim."Cevap olarak "bilmiyordum şimdi öğrenmiş oldum fgnnjhj" yazmıs gonderiyordum ki nick in gözlerime odaklandigini farkettim. Neyse ki yeni bakmaya başlamıştı. Ona
- şunu keser misin ? Dedim ve bana doğru gelen Jessica ve Jason u farkettim. Jessica iyice yaklasinca benim ağladığımı farketti ve ne oldu sana diye sordu .tabi ki soylemeyecektim .söyleyecek halde değildim. Biseyim yok diyip geçiştirdim .tam tekrar konusacakti ki net bir sesle gerçekten iyiyim dedim.
Jason :
- bana anlatabilirsin .
- sanmıyorum .dedim ve tam yola çıkmak amacıyla arabaya binecekken nick fısıldadı ." Sanirim artık erkek arkadaşın kim biliyorum.