Kaçış

58 4 1
                                    

Multimedia: Alaz

Efdal: 1..2..3...
Efdal koşarak karşıdaki kogusa doğru ilerledi. Alaz ise yarasindan dolayi sendeleyerek arabaya doğru ilerledi. Arada arkasına bakıp kapıyı kontrol ediyordu. Ecrin neredeyse eline geleni sepete koyuyordu. Efdal kogusa girip arkadaşlarına " hepiniz alabildiginiz kadar silah alın ve arka taraftaki arabaya gidin. Fazla vaktimiz yok hızlı olun." Üçüde birbirlerine anlamayan gözlerle baktılar. İçlerinden biri " delirdinmi dışarı cikmamamiz gerekiyordu. Sen zaten bir kere çıktın şimdide tek güvenli bölgemizi terketmemizi söylüyorsun." Efdal sinirlenmisti. "Artık güvenli değil. Kapı kırılmak üzere fazla vaktimiz yok. Ölmek isteyen kalsın burda umrumda değil." İki kişi silah toplamaya başlamıştı. Tek olan adam kalmayi tercih etti. "Siz gidin, ben yaşamak istiyorum."
Efdal: süper. Sana iyi şanslar o zaman.
Efdal ve diğer iki kişi birkaç silah ve mermi aldılar. Efdal ikitane de ses bombası bulup aldı. Kapıdan cikacakken tek olan adama cebindeki iki çikolatayi fırlattı. "Bu seni hayatta tutar umarım" diyerek kapıdan koşarak çıktı. Adam ardından hemen kapıyı kapatıp dolabı kapıya yasladi. Alaz çoktan araca binmiş ve araci calistirmisti. Bu askerî  araçti. En üst bölgesinde birde taralamali silah vardı. Alaz koltuğa yerleşmiş tedirgin bir şekilde diğerlerini bekliyordu. Arkaya baktığında 3 kişinin silahlarla koşarak geldiğini gördü. Alazin aklı ecrinde kalmıştı. 2 kişi arabanın arkasına yerleşti. Efdal üst bölme oturup taralamali silahı elleriyle kontrol altına aldı. Alaz aracı sürerek dış  kapının tam karşısına getirdi ve ecrini beklemeye başladı. Ecrin sonunda alışveriş kapisindan çıktı. Arabaya doğru giderken kapının kilidi kırıldı. Ecrin koşmaya başladı. Efdal taralamali silahla ecrini koruyordu. Ecrin arkasına dönüp baktığında kendisine doğru koşani görüp yavasladi.
Alaz: Ecrin buraya doğru koş. Hadi lütfen.
Ecrin hicbirsey duymuyordu. Sadece kendisine doğru koşan annesine bakıyordu. Annesinin yüzü solmus ve iğrenç bir görünüm olusmustu. Zaman durmuş gibiydi. Ecrinin beyninde Alazin şu sözleri yankilaniyordu. "Annen seni korumak için kırmaya calismiyor o kapıyı seni yemek için kırmaya calisiyor..." Annesi ecrine iyice yaklasmisti. Elini ecrinin üstüne degdirmesiyle yere yığıldı. Efdal tam kafasından vurup annesini oldurmustu. Ecrin yerde yatan annesine bakıyordu. Tam o anda kolundan biri sertce tutup araca sürükledi. Ecrin kendisine gelip koşmaya başladı. Sonunda arabadaydi. Elinde silah olan herkes ateş edip kapının çıkışına yol açmaya çalışıyorlardı.
Alaz: sen delirdinmi Ecrin, ölmek mi istiyorsun?
Ecrin: ben ozurdilerim...
Efdal: Hadi sursene arabayi ne bekliyorsun.
Alaz önce geri geri gidip, hızlıca kapıya doğru sürdü. Ölüleri ezerek kapıdan çıktılar. Şimdi tek sorun nereye gideceklerdi?

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin