Rahatlama

68 4 0
                                    

Alaz, ağlarken aklına birden Ecrin geldi. Hiç sesi çıkmıyordu. Kafasını kaldirdiginda, Ecrin sanki donmustu. Dışarıya bakıyor ama ne hareket ediyor ne de bişey söylüyordu. Alaz ayağa kalktı ve ecrine doğru yaklasarak, "Ecrin... Ecrin iyi misin?" Ecrin hâlâ dışarıya bakıyordu. şok olmuştu. Onlar da neydi öyle. Bu olanlar artık ona gerçekten kâbus gibi gelmeye başladı. Gerçekten ailesi artık onlardan biri miydi? Alaz ecrine iyice yaklaşarak yüzünü kendine yüzüne doğru çevirdi. Ecrin Alazin gözlerinin içine bakarak "ozurdilerm..ozurdilerm. ..ozurdilerm...." diye tekrar etmeye başladı. Alaz çok pismandi böyle bagirmamasi gerekiyordu. Üstelik böyle bi durumda. Alaz ecrini sarıp, pencereden yavaşça uzaklaştırdı.
Alaz: şştt tamam bişey yok. Ben ozurdilerim."
Ecrin alaza sıkıca sarıldı ve gözyaşlarını serbest bıraktı. Ecrin bir anda elinde bir sıvı hissetti ve kendini geri çekti. Eline baktığında kan vardı. Direk Alazin yüzüne baktı " Alaz, sen yaralisin! "
Alaz: sakin ol Ecrin ufak bişey. tellerden atlarken yirtildi biraz."
Ecrin: biraz mi?
Ecrin elini Alazin karın bölgesine doğru tekrar koyduğunda derin bir yara olduğunu anladı.
Ecrin: bu mu biraz. Sen delirdinmi. Kazagin hep kan olmuş. Nasıl dayandın şimdiye kadar.
Ecrin fısıltı şeklinde "inanamiyorum" derken Alazin tişörtunu çıkarmaya başladı. Yarayı görünce ecrinin yüzü garip bir hal aldı.
Alaz: fazla abartiyorsun.
Ecrin Alazin yüzüne sinirli bir bakış attı. Konuşma gereği duymadi. Üstündeki ince yeleği çıkardı ve yirtarak sargı bezi haline getirdi. Ecrin raflarda peçete gibi bişeyler aramaya gittiğinde alaz tekrar olduğu yere çöktü. Fazla büyük bir yer değildi o yüzden ecrinin raflarda biseyleri aradığını rahatlıkla gorebiliyordu. Ecrin bir süre sonra elinde peçete ve bir şişe suyla geri geldi ve Alazin olduğu yere çöktü. Peçete ve suyla Yarayı temizlerken alaz ecrinin yüzüne bakıyordu. Ecrin  fazla ciddiye almıştı. Bunu onun masum yüzüne bakınca anlıyordu. Çok masum bir yüzü vardı . Bir kaç gün önce 18 yaşına girmesine rağmen 14-15 yaşında gibiydi. Ecrin Yarayı temizleyip sarana kadar alaz sadece baktı. Ecrin tam elini cekecekken alaz ecrinin elini tutup gözlerine bakmasını sağladı. "Teşekkür ederim" diyerek gülümsedi. Ecrin de gulumseyip Alazin elini sıktı. Ecrin dikkatli bir şekilde tişörtu tekrar giydirdi. Kanlı peceteleri kasa bölümündeki çöpe atıp Alazin yanına oturdu. Aralarındaki sessizliği Alaz bozdu.
Alaz: Ecrin hatırlıyor musun? Hep burda bulusurduk. Bişeyler alma bahanesiyle gelirdik buraya. Hatta o kadar çok geliyordukki burası bizim sayemizde isliyordu."
Ecrin ve Alaz bir an dışardaki kıyameti unutup kikirdamaya başladılar. Alaz, Ecrinin biraz olsun rahatladigini görünce konuyu ilk tanismalarindan açtı.

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin