-Ce ai de spus? Eu sunt destul de suparata pe tine!
-Ok, ce sa mai fac ca sa nu mai fii suparata?
-Nimik domnule Ross, ai facut destule!
-...eu nu vreau sa ne mai certam , am venit sa vb
-Spune draga, i.a uimeste.ma
-Voiam sa te scot in oras acm pe bune , dar vad ca nu mai vrei nimika
-Mai taci , accept acm poti pleca!
-Dar stai, la ce ora
-La 7 sa vii la usa! Spun eu grabita
Si imediat dupa ce a plecat am inceput sa ma pregatesc. Spalat pe dinti , maini, fata ...daca stau mai bn sa ma gandesc ..poate un dus , alegerea hainelor, machiaj , par....sper doar sa fiu gata pana cand vine!
Dupa un dus fierbine si relaxant cu petale de trandafiri , am inceput sa.mi buclez parul meu blond ca soarele, apoi parfumat si fardat aaa da si unghile! Dupa accea imbracat , dar cu ce , cat e ceasul, eeee 6 ooofff am inceput sa ma sperii , gata, gata stai calma fata! Bun... M.am imbracat repejor cu o rochita zici ca eram o balerina! Nu serios acm , chiar ma simteam asa ! Si atunci fix cand am terminat a sunat Ross la usa.
Am deschis usa repede , repede
-Buna! Ti.am adus un trandafir
-Iarasi? Multumesc mult!
Si atunci pe loc m.am apropiat de el foarte mult, parca buzele mele voiau sa faca contact cu ale lui dar oare cum o sa fie?Nu am mai fct asta niciodata! Insa am preferat sa nu.l sarut acm, ci atunci cand este timpul . Dar imi place fffoarte mult ca atunci cand m.am apropiat de el i s.au inrosit obrajorii! Asa adorabil!
-Mergem?spune el
Iar eu l.am luat de mana si am porrniit!
Ne.am urcat intr.un Ross Roise violet fffff deschis. Nu cred ca e masina lui!
- Te poftesc in masina mea!
Pe bune? Ooo Doamne chiar e masina lui !
Si am porniittt!