DOI COPII?

13 0 0
                                    

Eram in culise la un concert foarte important cand dintr.o data mi se face rau ! M.am dus repede la baie, am vomitat, iar apoi mi.am dat cu apa pe fata! Dar vedeam ca din ce in ce mai alba eram si parca incepusem sa ametesc! M.am speriat , nu m.am mai simtit asa niciodata, am fugit repede pe scena l.am strigat pe Harry si apoi am lesinat dintr.o data. De atunci nu.mi mai amintesc nimika . Cand am deschis ochii Harry plangea si i.a sa vezi eram intr.un spital?
-Ce s.a intamplat?
Atunci Harry si.a sters lacrimile si m.a luat in brate si in acelasi timp ma pupat pe obraz.
-Of , m.am speriat ! Credeam ca s.a intamplat ceva cu tn ! Spune el putin usurat
Atunci pe o usa alba intra un domn in halat alb , era doctorul
-Pai , domnisoarei i.am facut analize si am o veste. Poate ca buna!
Atunci Harry m.a luat de mana si tremura
-Pai sunteti insarcinata!a spus doctorul hotarat
-Poftim?am spus eu cu Harry in cor. Ce?
-Da domnisoara sau acum mai bine zis doamna, sa va traiasca!
Harry nu mai stia ce sa faca si a iesit repede afara. Am iesit si eu repede sa vad daca e suparat:
-Ce e?
-E perfect , asta e ! Te iubesc enorm si te voi iubi ! Mereu imi doream un copil! Gandeste.te daca va fi baiat o sa il invat sa cante si sa fie ca mine, iar daca e fata o sa fie printesa noastra!
Atunci am inceput sa plang de fericire si emotii , nu mi s.a mai intamplat asta niciodata ! Oare cum o sa fie?
.................Acasa.....................
Cand am ajuns acasa Harry m.a trantit pe scaun si a inceput sa vorveasca cu bebele . Iar eu nu mai puteam de ras! Ne.am hotarat sa fie o surpriza pana la aparitia lui! Dar cred ca pana la urma o sa se observe burtica!
.......SI ASA AU TRECUT LUNIILE SI TIMPUL A VENIT .............
Ross nu m.a mai sunat demult cred ca s.a suparat de atunci!
Nimeni nu era acasa iar eu nu aveam voie la concert ! Si da....desigur ca e ff riscant mai ales ca incepe sa ma doara burta! Si acum chiar serios ! Am inceput sa inspir expir ...dar nimik , am inceput sa ma plimb prin casa si sa vb cu el , dar nimik ....si acum durerea e prea mare ca sa mai pot sta in picioare . M.am trantit la podea punandu.mi un prosop peste picioare. Dar imi era frica sa nasc singura , trebuia sa.l sun pe Harry dar telefonul era pe pat, m.am tarat pana in pat si l.am sunat dar nimeni nu a raspuns . Si atunci fix atunci a batut cineva la usa...

Ciocolata AmaruieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum