Rapita!

13 0 0
                                    

Era Ross la usa strigandu.ma si cu o siringa in mana , M.am speriat rau si m.am bagat sub pat . Harry m.a sunat. Nu am apucat decat sa.i zis ajutor si apoi am inceput sa tip . Ross a inchis telefonul:
-Cum m.ai gasit si dc te.ai intors ?
-Poftim? Eu te.am iubit mereu dar tu ai plecat de la intalnirea asteptata de noi doi, si dupa tot ce am facut? ......Eu am suferit mult acum e randul tau !
- Tu nu vezi ca eu mai am putin si nasc aici?
-Lasa ca o sa am eu grija de asta nu o sa simti nimik!
Si atunci mi.a bagat siringa in mana ! Nu am mai vazut nimik , numai negru.
Cand m.am trezit am vazut parca un doctor in fata mea...sau ceva de genu! Aaa nuuu .....era Ross .
- Ce vrei de la mn? Si Copilul?
-Ti.am zis deja ce vreau aaa si in plus copii sunt bine
-Copii?
-Da , o fata si un baiat !
Cand am intors capul am observat ca erau in 2 borcane separate!
Iar eu eram pe jumatate goala!
-Acum il sun pe iubi tau si tu trebuie decat sa.i spui ca esti bine ...da?
-Trrr...alo? Aly unde esti?
-Ajutor Harry , e Ross aici ma omoara vin.ooo!
Ross a inchis telefonul si imediat mi.a dat doua palme peste fata de mi.a dat sangele!
-Eu am suferit destul! Acum e randul tau!
- Ce o sa.mi faci?
- Experimente!
-Te.ai tampit?
-Nu se intampla asta daca nu plecai cu Harry si in schimb mai faci si 2 copii! Lasa ca vezi tu!
A luat o lama cu care mi.a taiat venele la mana dreapta si pe obragi . Acesta s.a dus sa i.a cutite si substante chimice. In momentul acela mi.am luat copii si am fugit cat ma tineau picioarele!
Eu nu mai vedeam nimik,fugeam in stanga si in dreapta ...
Am reusit sa dau de un oras , m.am dus la politie i.ar politia s.a speriat de mine vazandu.ma asa si a fugit ! Am gasit un telefon! L.am sunat pe Harry si i.am zis unde sunt iar acesta a zis ca vine si iarasi de atunci nu mai stiam nimika!Din cauza socului si ca am pierdus sange mult ,am intrat intr.o coma severa !

Ciocolata AmaruieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum