Ahoj, jmenuji se Melissa. Bydlím s mými rodiči a jedním bratrem. Mám kluka, jménem Leon. Hrozně ho miluju a nevěděla bych co si bez něj počít, kdyby mě opustil. A teď můj popis. Mám dlouhé doopravdy černé vlasy, s jedním rudým proužkem. Nevím kdy ani jak se tam vzal. Ale je pěknej. Oči mám taky hodně rudý. Leon má černý vlasy, zelený oči. Můj bratr se jmenuje Simon. Je takovej....normální kluk. Oblíká se většinou do červeno-černo-bílé košile a černých, uměle roztrhaných džín. Slovník má....no...když je naštvaný / zuří, tak jeho slovníček je opravdu nepředpokladatelný...ale jinak...je slušnej :P. Je mu 17 a Chodí na Gympl.
Vlastně všichni tři chodíme na stejnou školu ( já, Simon a Leon). Je to super. Oba spolu mají dobrý vztah, ale znáte to. Ne jednou se ve škole poprali a to jen kvůli tomu, že jsem se zdržela na záchodech a Brácha si myslel, že kvůli němu. Ale co nadělám. Btw. Leonovi je 16...máme hezký pořadí 15, 16, 17. V podstatě....mám super životMoje nejlepší kamarádka se jmenuje Holly - říkám jí Holča - má dlouhý hnědý vlasy, po lopatky a oříškově hnědý oči. Kluka nemá a prý o něj ani nestojí. Trošku se divím, ale každý má svůj názor. Je stejně stará jako já - 15.
Jinak, skupinka nás holek, mých kamarádek, se scházíme každou přestávku na chdobě. Já , Holly , Vanessa , Liea a Ellen. Sjíždíme $ocky ( sociální sítě) a (přátelsky) chlubíme se vším, možným.
No...tak co přejít od seznamování do školy?
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
První hodinu v Pondělí mám Přírodopis.
Píšeme test z obojživelníků. Bezva.Uprostřed testu jsem se zastavila nad jednou otázkou. Vyjmenuj alespoň 5 druhů skokanů. Jako opravdu?! Fajn....hnědý....zelený...no..možná třeba růžový, puntikatý a žirafovitý. No...asi všechno.
Když zazvonilo, šla jsem s Vanessou do skříňky a pak jsme šly do učebny Ájiny. Máme ji dneska spolu. Sedly jsme si vedle sebe.
,,Hele, mě se zdá, že ta učitelka má umělý prsa" řekla Vanessa, vypadalo to jako procítěně.
Koukla jsem se. ,,To spíš vypadá, jak kdyby si tam místo prsou, pověsila nějaký pytlíky na ozdobu." Pronesla jsem. Obě jsme se začly nekontrolovaně smát, čímž jsme si vyžádaly pozornost celé třídy.
,,žákovské! Obě!" zakřičela učitelka. Zapoměla jsem říct, že to bylo v prostředku hodiny?
,,tak bude to?!" povzbudila nás učitelka a my jí daly žákovské na stůl. Obě jsme se ale pořád hihňaly. ,,nechám si je tu u sebe. Jestli vás ještě JEDNOU napomenu, tak to píšu!!!" prohodila ještě příšerka za katedrou a pak dál vysvětlovala látku.Po škole jsme se sešli s Leonem. Když jsem k němu přišla, tak si mě objal kolem pasu a začal mě líbat. Spolupracovala jsem. Po krátkém románku jsme zašli na kafe do 'kavárny u psíka'. Horší jméno fakt vymyslet nemohli. Ale dezerty a kafe měli dobrý. To se musí uznat.
Slov:469
Doufám že se vám knížka bude líbit a přeji příjemné čtení c: jakékoli připomínky nebo návrhy pište do komentu. Za každý vote a follow budu ráda :) pp ❤❤
ČTEŠ
ÑØRM@£ £ĮF3
RandomPřeklad názvu :DD: Normal Life Tato knížka je taková (asi) odpočinková. Je prostě o holce, která má zážitky. Taková normální knížka (;