II.

9 1 0
                                    

,,Kdo je?!" fakt jsem neměla nervy...
,,Kdo asi" řekl někdo s posměchem.
,,nevím. Tak vypadni ať jsi kdo jsi"
,,ne, nevypadnu. Jsem Simon. Víš kdo jsem?!"
,,Ha...ha...vtipný" řekla jsem otrávené a šla otevřít dveře.
,,co chceš" pohleděla jsem na Simona.
,,promiň, to já jsem ti tam dal ty drogy..."
,,TAK TO JDI ŘÍCT LASKAVĚ MOJÍ MATCE"
,,fajn...myslel jsem, že řek-"
,,JDI!". Dál už nic neříkal a šel. Tentokrát jsem jen zabouchla, ale nezamykala jsem se. Jen jsem slyšela jak se hádaj. Bylo mi to fuk. Ať si dělaj co chtěj, já se jdu učit.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Ve škole
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Jsem zase v ty strašidelný budově. Tentokrát nás čeká.....moment........ Čeština, Fyzika, Ájina, Příroďák, Děják a Zemák. Další nesnesitelný den začíná.

,,čau Meli, my dnes písem test z Ájiny?!" Vyhrkla na mě Liea.
,,jop....bohužel...."
,,ach joooo" poznamenala ještě a pak si šla pro češtinu.
Na hodině byla nuda...
Skoro jsem usnula, ale najednou úča...
,,MELISSO! Nespi mi! Fajn....vyzkouším tě!" řvala jak sviňa.... ,, jaké i/y napíšeme ve slově Stepi?"
,,měkké...". ,,fajn.....tak....za čím ve větě napíšeme čárku?" ,,za spojkou..." ,,fajn...umíš to. Sedni si!" to je kráva xD. Když už došlo k Angličtině, jen jsem čekala na kus papíru.
,,tak jo, dnes píšeme test. Takže: A, B, A, B, A, B. Tak... A - jídelna, B - pudink, A - kruh, B - Lepkavý, A - nůžky, B - karamela, A - hlavní chod, B - mokrý. Tak pište!"
Fajn....to je jednoduchý. Po 10 minutách odevzdávám test a učitelka pouští film. Koukáme na ,,Zlobu". Je to super film!

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Slov: 254
Doufám že se vám další kapitola líbila :33. Vote, Follow i comm potěší ;* papa

ÑØRM@£ £ĮF3Kde žijí příběhy. Začni objevovat