Да, определено съм имала и по-добри дни. С майка ми се местехме в нов град. Което от своя страна е добре тъй като ще успее да преодолее фактът, че баща ми ни изостави преди 2 години, заради стюардеса. Радвах се, че ще продължи напред.
- Има само 2 часа до полета, а ти си седиш най-спокойно на телефона?!- провика се от долния етаж майка ми
- Аз съм готова.- казах и взех последния си куфар
Звъннах на Том и Райли да тръгват към летището. Най-добрите ми приятели щяха да ме изпратят. Не мога да повярвам, че се разделяме. Винаги сме били заедно и сме се подкрепяли.
***
- Нали знаеш, че няма да се отървеш лесно от нас!-каза Том- Да! Ще си пишем всеки ден и ще говорим минимум по 2 часа - допълни Рони
- И вие хора ще ми липсвате ужасно много. Поне успях да остана за лятото. -прегърнах ги и двамата за последно и с майка ми тръгнахме към самолета.
- Довиждане Мая, госпожо Пинк!- казаха двамата - ще ни липсвате ужасно много.
-Довиждане деца!- помахахме за последно докато не се изгубиха от погледите ни.
***
- Мамо, имаме още 5 часа път, а на мен ми е скучно! Хайде да правим нещо!
-Чети нещо.
- Скукааа.
-Слушай музика.
-Това вече го правих.
- Тогава се оправяй сама.
-Оххх.
***
Слезнахме от самолета. Лос Анджелис е доста по-различен от Тексас. Извикахме такси и му казахме адреса към новият ни дом.
След около 15 минути бяхме там. Хмм скромна къща на 2 етажа. Пренесохме всички куфари, с които бяхме претъпкали таксито и започмнахме да се настаняваме.
- Има 3 спални на 2-я етаж избери си една. - провикна се майка ми от кухнята
Изкачих се заедно с двата ми куфара по стълбите. Имаше общо 4 врати, предполагам другата е банята. Влязох в средната стая. Беше прекрасна. В бледо-лилав цвят, имаше огромен бял гардероб и още една врата? Какво? Погледнах вътре и установих, че това е банята. Имам собствена баня? Яко! Оставих куфарите до леглото. Започнах да изкарвам съдаржанието.
След 2 часа майка ми ме викна за вечеря. Сериозно ли е минало толкова време? Като се замисля колко багаж имам още.. Е утре ще продължа.
YOU ARE READING
Maybe
FanfictionНова в града, Мая Пинк бързо се сприятелява с компанията на новата си приятелка-съседка, но намира и Брент. Човекът, който никога не отстъпва, дори и на момиче. Навличат си куп неприятности заедно, но дали омразата, която първоначално изпитват един...