***
Ъгх някой тропа по вратата.
- Какво!?- креснах
- Аз съм Кели?- каза малко по-несигурно.
- Ъмм влез?- подканих я. Опитах да отворя очите си, но светлината ми пречеше. Затова просто си подпрях главата на лакти и попитах - Да?
- Ами искаш ли да отидем на кино?
- Да, но всъщност ти как влезе?
- Ами докато идвах към вас майка ти, предполагам, тъкмо излизаше и ме пусна. Също каза и че е оставила бележка на плота в хола. Било важно.
- Аха, а Пит и Ррико къде са?- засмях се на произношението си на Ррико
- Не знам. Или още спят или са излезнали.
- Дяволите не спят, но къде ли са отишли. Боже представям си колко му е пилил на главата Ррико.- започнах да мисля на глас. Кели се засмя.- всъщтност днес Пит има рожден ден сигурно ще направи парти. Все пак веднъж се става на 18..
- Ами принципно само по веднъж се изживява всяка година, така че...-прекъсна ме Кели
- Шшш тихо, не ми убивай мислова.
- Е добре,аз те оставям да се преоблечеш и да тръгваме. А също и барт ми с негов приятел ще дойдат, но ще ни чакат там.
- Добре, нямам против.
Тя излезе от стаята. Аз станах отидох до банята, минах сутрешните процедури и минах за малко под душа. Все пак бързам. Облякох черна тениска на Нирвана и тесни дънки. Сега вече бях готова.
Слизах надолу по стълбите. Влезнах в кухнята и видях Кели да си прави зърнена закуска.
- Какво? Не можах да закусвам у нас. - аз вдигнах ръце в знак, че нищо не съм казала и си взех купа, за да си направя на мен- Нали ще се срешеш преди да излезнем, просто познавам някои хора, а пък не искам да ме виждат с...
- Да, добре. Боже колко си злобна.
- Аз само казвам.
***
- Аз отивам да купя билетите, ти се оглеждай за брат ми и ии..там с когото ще е.- Ок.
Веднага след това видях Крис и....Брент. Моля? На мен май не ми се гледа филм вече. Това да не е нагласено? Само, ако Кели е знаела....заканих се.
- Брат, сериозно ли?- попита Брент
- Какво това е новата ни съседка. Печена е.- усмихнах се самодоволно и прегърнах Крис. Брент остана отзад и само ни гледаше злобно. Ха, ревнува. Оплезих му се. И той изръмжа. А аз започнах да се хиля. Накрая Крис ме пусна и ме изгледа някак странно.- Е, къде е Кели?
- Отиде за билети. Иии ето я- посочих към идващото момиче
Всеки си взе билет без да гледа номерацията, за да не знаеш до кого ще се паднеш. Кой го измисли това? Е Кели де, но защоо? Влезнахме в салона и потърсихме ред 11. Добре аз съм място 14, а Кели е 16. Това ме притеснява, защото има шанс до мен да се падне господин не отстъпвам дори на момичета.. о да, чисто щастие направо. Крис е номер 17, а господин мисля, че светът се върти около мен е номер 15. Направо страхотно.
Филмът почна след 10 минутни реклами, в които аз само спорех за несправедливото наместване. Мисля, че Кели го е планирала. Ще я убия. Филмът беше романтичен и ми беше малко скучно. Нямам търпение да излезне "Погрешен завой 7".
О Боже! Дойде някаква супер перверзната сцена. Усетих, че Брент се напрегна. Какво? Да не би това да го възбуди. Хаххаха. Засмях се тихо, но той явно го чу затова ме плесна по крака. И постави ръката си там като започна да я движи нагоре-надолу. Стана ми още по-смешно. Ама няма да си задоволява нуждите с мен.
- Спри!- извиках му шепнейки. Ама той да не е глух. Поствави си ръката още по нагоре от вътрешната страна на бедрото и започна леко да притиска.Тая няма да я бъде. Махнах му ръката. Колкото и да ми беше приятно той е кретен.
- О, сякаш не ти харесваше.- каза ми тихо в ухото
-.Естествено, че не. На кого би му харесало оцелоти да го пипат.- Ха ха ха, колко си забавна.
- Казано от момчето, което се възбуди на най-тъпата перверзна сцена правена някога.
Слава богу до края на филма нямаше повече издънки и пре-млади ми господинчо пипам всичко не е правил глупости. Йахаааа това няма да го забравя.
YOU ARE READING
Maybe
FanfictionНова в града, Мая Пинк бързо се сприятелява с компанията на новата си приятелка-съседка, но намира и Брент. Човекът, който никога не отстъпва, дори и на момиче. Навличат си куп неприятности заедно, но дали омразата, която първоначално изпитват един...