***
С Кели отидохме до Старбъкс. Поръчахме си и седнахме на масата.-Хей, утре Пит има рожден ден. Трябва да му купим подарък.- сетих се. Е как няма да се сетя, нали ми е брат.
- Да, какво харесва?
- Не знам, видео игри?- предположих
- Ами мисля, че на втория етаж има такъв магазин. Да отидем?- предложи.
- Мхм.
Станахме и тръгнахме на там. Боже колко игри има тук.- Добре, но какво харесва?- попита Кели
- Ммм зомбита?
- Ето там има цял щанд!- посочи рафтовете зад мен. Не мога да повярвам, че са измислили толкова игри за зомбита. Кой би си ги купил? Е, да вярно аз сега купувам за брат ми, но иначе не бих. Въпреки че го правя за брат ми, следователно той ги харесва иии...оф трябва да спра да си говоря сама. Е, поне е наум.
Харесах една игра. Беше останала последната, следователно е яка. Да, логика. Тъкмо я взех и някакъв идиот ми я издърпа от ръцете.
- Кретен! Веднага ми я върни.
- Няма. Тази е последната, а и за какво ти е момичетата не играят видео игри.
- Не те интересува само те предупреждавам да ми я върнеш.
- Или какво?
- Ти не трябваше да питаш това.- и Кели се включи
- Сякаш ме е страх от някаква 13 годишна вманиачена по Джйстин Бийбър фенка!- е сега вече прекали. Ритнах го в топките, той изпищя от болка и се преви на земята. Взех играта и тръгнах към касите. Платих си най-спокойно и изчаках Кели отвън.
- Сериозно ли го направи?- попита ме тя
- Какво? Той си го просеше. Хайде да отидем до парка. Все още не съм разгледала града.- и я задърпах към изхода.
- Тук е страхотно- отбелязах - в Тексас е малко по-различно.
- Спокойно и тук ще се забавляваш колкото и там.- опита се да ме успокои.- Всъщност ти си нова искаш ли да те закарам до рампата, ще те запозная с компанията.
- Добре, но трябва да мина през нас да оставя тези неща.- посочих плика- И трябва да го скрия някъде.
- Да, ако искаш мога да викна Крис, а ти Пит и да ги запознаеем.
- Чудесно, хайде да вървим.
YOU ARE READING
Maybe
FanfictionНова в града, Мая Пинк бързо се сприятелява с компанията на новата си приятелка-съседка, но намира и Брент. Човекът, който никога не отстъпва, дори и на момиче. Навличат си куп неприятности заедно, но дали омразата, която първоначално изпитват един...