Z pohledu Vincenta:
Je fakt super že máme volno. Najednou jsem zaslechl řev byla to Jennifer. Ležela tam a Jeremy nad ní. ''Už je to tady''! Zařvala Jennifer. ''Zavezu vás tam''. Zařval jsem a rychle hledal klíče od auta. A vyjeli jsem do porodnice.
Dorazily jsem do nemocnice a tam čekali asi tak deset hodin. Byla to hrůza. Ale najednou jsem zaslechl pláč. Byla to holčička. Jmenovala se Chloe. Byla fakt sladká.
Z pohledu Jeremyho:
Stále nemohu uvěřit že mám tak nádhernou dceru. Šel jsem za Jennifer ale ta spala. Počkat nespala ona nedýchala. Rychle jsem zavolal doktory. A šel jsem za Vincentem a za Alex a zhroutil jsem se na židli mezi ně.
Z pohledu Alex:
Je fakt strašné co se stalo Jennifer. Sedla jsem si k Jeremymu. ''Proč se to muselo stát teď''. Plakal my na rameno. Bylo pozdě a tak jsme museli jet domů s obavami jestli to Jennifer přežije. Jeremy přespal u nás. Hned jak jsem přišla zašla jsem do koupelny a dala si sprchu. Jak jsem vylezla z koupelny ven viděla jsem siluetu postavy na balkóně která vypadá že se hned zhroutí. Byl to Jeremy a kouřil jednu za druhou. Bylo mi ho hodně líto a taky Jennifer. Dnes má být skvělý den a vše se musí takhle zle pokazit. Smutně jsme koukali na rozsvícené město. Byl krásný,smutný, letní večer. ''Víš že je na tom Jennifer zle a když umře pomůžete mi se starat o Chloe''? Zeptal se Jeremy. Pomalu jsem kývla. Bylo mě ho fakt líto.
Taky jsem si jednu zapálila. Pak jsme toho nechali a šly si lehnout jednu věc ale vím jistě dnes neusnu.Tak je tu konečně další díl. Jsme ráda že mě sledujete.
Přežije to Jennifer nebo ne??? Napište do koment váš názor a dejte ✴ jinak 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪 ne dělám si srandu. Tento díl má 333 slov.
ČTEŠ
Láska s Vincentem
RomanceTento příběh vyprávý o dvou přízněných duších. Skončí na vždy spolu nebo ne.