Deschid ochii şi observ că nu visez, chiar țipă cineva în casă, mă dau jos din pat buimacă şi îmi încalț papuci, îmi iau halatul pe mine şi mă îndrept spre sursa zgomotului. Cobor scările, mai mult adormită decât trează , cu gândul că o să îl omor pe cel ce ma trezit din somn, ajunsă la baza scărilor am văzut o scenă parcă luată din filmele de comedie: mătuşimea Izzy o femeie foarte frumoasă la 35 de ani, părul negru şi drept îi acoperă spatele şi îi pune în evidență ochi căprui ca ciocolata şi buzele roşii cărnoase, la vârsta ei ai crede că e foarte serioasă în tot cea ce face dar nu e aşa, e cea mai amuzantă femeie după Terra jur,aceasta e urcată pe masa din sufragerie țipând de parcă aflase că este reducere la pantofii de la mall, tata alerga câinele care alerga pisica care la rândul ei alerga şoarecele iar Deedee râzând ca o apucată în bucătărie. Doamne cred că au înnebunit. Zic în gând şi îmi fac cruce, Deedee mă strigă din bucătărie să mă duc la ea şi nu ezit.
-Ce faci Sya ?
Mă întreabă aceasta cu buza tremurând şi cu ochi mari cât cepele...staii ceva nu e înregulă. Oare am uitat de ziua ei? Sau şi mai rău ma....o nu!
-Bine tu? Mormăi eu
- Bine...am vorbit cu mama...şi mmm, vrea să o suni urgent vrea să discute cu tine.
-O sun după ce mănânc... câ tot veni vorba ce halesc şi eu?întreb cu o spânceană ridicată
-Ok. Astăzi doamnelor şi domnilor avem la micul-de-jun omletă cu şuncă, clătite cu nuttela şi cereale cu fructe uscate. Oare ce va alege Sya? țipă nebuna de lângă mine deparcă e la vreo emisiune din aia cu bani.
-Pam-pam-pam...aş vrea din aia...zic şi arăt spre castronul cu cereale.
-Poftim soro...zice aceasta şi îmi întinde bolul
-Mersi. Zic şi iau bolul
**
Mă duc în camera mea pregătindu-mă de şcoală când aud că îmi sună telefonul în cameră, alerg ca o apucată pe scări, cad ca vaca de vreo 3 ori şi mă lovrsc de mobilă de 6 ori alunec de două ori şi în sfârşit ajung în cameră. Mă uit după telefon dar nu îl văd aşa că stau în uşă şi încerc să ascult de unde vine sunetul...aa uitel! Fug spre pat şi mă arunc pe el luând telefonul să văd cine mă sună era mama, trebuia să mă aştept la asta doar ma anunțat Deedee. Răspund repede şi ascult să văd cu ce scuză vine că nu am vorbit 2 săptămâni.
-Bună iubita! Ce faci? Zice aceasta
-Bună mami, doar ce am mâncat şi vroiam să mă îmbrac tu ce faci?
-Îmi beau cafeaua, şti că fără licuarea asta magică nu pot să mă trezesc. Scumpo îmi pare rău că nu te-am sunat dar am avut mult de lucru, mai ales că a trebuit să fug în cealaltă parte a lumii să îi iau declarație lu Brad Pitt şi el fugea de mine ca de râie în fine sper că mă poți ierta şi ştiu că o vei face pentru că vreau să îți propun ceva. Zice mama şi deja ma făcut curioasă, deobicei nu prea ascult ce zice dar de data asta mia stârnit interesul.
-Despre ce propunere este vorba?
-Ce ai zice dacă ai veni în vacanța de vară care ția mai rămas la mine în fabuloasa Italia?
-Nu ştiu ce să zic...cam aveam planuri vara asta. Zic oftând
-Te rog, te rog, te rog. O să îți arăt împrejurimile şi poate îți faci şi nişte prieteni, o să fi plâcut surprinsă să vezi cât de treabă sunt italieni şi arătoşi să nu uităm arătoşi, chicotim amândouă şi continuă. Offf...ce mi-aş dori şi eu un exemplar dintrăla să-l țin în vitrină.
-Mami? Ți-am mai zis că eşti o persoană cu gusturi bune dar cu o minte foarte ciudată? Zic râzând
-Da, atunci când am vrut să-i răpesc câinele lu Leonardo Di Caprio, şti că atunci eram înebunită după Titanic şi voriam şi eu o amintire. Zice parcă supărată
-Da ştiu dar puteai să îți iei un suvenir din MAGAZIN cum face toată lumea nu să alergi un câine prin tot L.A-ul? Zic dându-mi ochi peste cap
-Mi-am dat seama din ordinul de restricție şi avocatul mia prescrips un psiholog atunci dar nu mai contează, acum contează dacă accepți propunerea mea, ce zici?
-Da ar fi minunat să îmi petrec ziua cu mama mea alergătoarea de câini.
-Nu cred, nu cred, nu cred! O să fie cea mai frumoasă vacanță pe care ai avuto vreodată. Promit.
!zice mama deja entuziazmată de răspunsul meu, zici că e copil mic la cim se comportă, părinți ăstia, cum ți creşti aşa îi ai.-Mama vorbim mai târziu că trebuie să îmi fac baie ok?
-Ok. Te iubesc!
-Şi eu. Pa! Şi închid apelul înainte să mai zică ceva.
Arunc mobilul în pat şi mă îndrept spre baie gata să mă relaxez timp de 1 oră. Ajunsă înăuntru dau drumul apei să curgă în cadă iar eu mă dezbrac de pijamale şi de lenjeria intimă punândule într-un coş îmi iau halatul meu alb cu numele meu pe el şi mă reîntorc în cameră să îmi iau haine de schimb, azi trebuia să mă întâlnesc cu prietenii mei la o cafenea din centru şi poate să mergem la un film. Îmi iau hainele din dulap mai exact o pereche de pantaloni scurți de piele cu talie înaltă şi un tricou mai scurt alb simplu puțin mai decoltat şi nu în ultimul rând lenjeria de corp, merg uşor înapoi în bai şi opresc apa. Întru în cadă şi îmi dau drumul la sistemul meu audio primit de tata de ziua mea de naştere când am îm înplinit 18 ani, îmi dau seama că prima melodie e Evanescence- My immortal aşa că o las şi dau mai tare bucurându-mă de liniştea mea bună meritată.
Lectură plăcută 😍
CITEȘTI
Înger Pierdut
PertualanganSyera o fată de 20 de ani plecată din S.U.A din oraşul ei natal N.Y( NEW YORK) la mama ei în europa mai exact în superba Italia. Ajunsă acolo îşi face prieteni dar şi un DUŞMAN (pe multimilionarul Marko James) care o tachinează doar ca să îi atragă...