ganna & justin

298 6 11
                                    

انتي كنتي بتحبي جاستن اوي و نفسك تقابليه لغايت ما جة يوم و صحبتك الببيبلر قالتلك"جنة الحقي عندي ليكي خبر ممكن يغمي عليكي لما اقولهولك" فا انتي قلتي "اية؟" ، "هقلك بس امسكي اعصابك كويس، انا عرفت اكونت جاستن الحقيقي علي الفيس و كلمته كمان و طلع هو فعلا" فا انتي قلتي"انتي بتقولي اية انتي فاكرة الكلام دة هيمشي عليا انا" صاحبتك التلك "طب اهوة هتصل بية فديو كول عشان اثبتلك" طلعت موبيلها و اتصلت بيه و هو رد وطلع هو فعلا انتي كنتي فرحانة و مسدقتيش نفسك و مع الوقت انتي و جاستن بقيتو صحاب و بقيتو تتكلمو كل يوم لغايت ما جه يوم و جاستن قالك"لو انتي عايزة تشوفيني فعلا ان اقدر  ابعتلك تذكرةv.I.p و تيجي تشوفيني" فانتي قلتيلة اكيد و التذكرة وصلتلك سافرتيلة و حضرتي الكونسرت و بعد ما خلص تاني اغنية قال"فيه بنت مميزة جدا موجودة هنا دلوقتي و انا عايز اقولها اني معجب بيها اوي و البنت دي هي جنة و بصلك و ابتسملك و انتي طلعطيلة علي الستيج...

بعد ما الكونسرت خلص و الناس كلهم كانوا ماشيين لقيتي راجل طول بعرض جايلك و بيقلك"الاستاذ جاستن عايزك". وداكي لاوضة كبيرة وفتح الباب"اتفضلي" دخلتي بعد كدة لقيتي جاستن وقلك"جنة انا عايزك تحضرى الكونسرت الجاية و تبقي الجيرل فريند بتعتي" و انتي قلتيلة ماشي. بعد كام يوم...
جاستن كان بيغني في الكونسرت و انتي كنت ي سعيدة اوي لغايت ما جاستن فجأه بطل غني و بصلك و قالك"جنة ممكن طتلعي علي الستيج"طلعتي علي الستيج و قالك قدام كل البنات"جنة بصراحة في الكونسرت اللي فاتت ان كذبت عليكي في حاجة" انتي طبعن قلبك و قع في رجليكي و جاستن قالك"بصراحة انا مش معجب بيكي انا بحبك " و بعديها من غير اي مقدمات باسك قدام كل اللي في الكنسرت و كل البنات سرخو بصوت عالي بعديها جاستن ركع علي رجله و قالك
"Would you marry me? "
فانتي و افقتي و دة شكل الخاتم

جاستن كان بيغني في الكونسرت و انتي كنت ي سعيدة اوي لغايت ما جاستن فجأه بطل غني و بصلك و قالك"جنة ممكن طتلعي علي الستيج"طلعتي علي الستيج و قالك قدام كل البنات"جنة بصراحة في الكونسرت اللي فاتت ان كذبت عليكي في حاجة" انتي طبعن قلبك و قع في رجليكي و ج...

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اوعي تنسي تعزميني علي الفرح🔪🔪

Imaginesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن