Maylla sa pregătit pentru intalnirea ce urma sa o aibă mai mult decat s.a pregătit pentru alte petreceri. A ajuns in cafeneauaua in care trebuiau sa se întâlnească. După ce s.au cunoscut mai bine,stau hotărât sa aprindă o flacără între ei,o flacără care a pornit doar dintr.o scânteie,o scânteie care a ajuns la inima băiatului (tânărul doctor, Edward) din ochi,din ochii lui senini ca cerul.
Cei doi au petrecut momente de neuitat. Cel doi au fost impreuna tot timpul. Au petrecut foarte mult timp impreuna,mai mult timp decat doi oameni căsătoriți,pana într.o seara cand...
-Trebuie sa vorbim,e important! îi zise Maylla lui Edward
El venise intr.un suflet in parcul unde obișnuiau sa se întâlnească.
- Ce s.a intamplat? întreba Edward,aproape cu lacrimi in ochi
-Nu cred ca mai putem continua... izbucnise Maylla in plâns
- Dar de ce?.... a intrebat Edward cu inima ruptă in doua si cu sângele blocat in vene de la acea veste care aprobate a stins flacără dintre ei...
-Eu iubesc pe alt cineva,de când ne.am întâlnit prima oară,m.ai facut sa ma simt extraordinar de fericita,de fapt,fericirea simțită in momentele in care erau in preajma mea,nu o pot exprimă in cuvinte....
-Atunci,sa continuăm,sa nu lăsăm pe altcineva sa ne distrugă iubirea clădită cu fiecare moment petrecut unul cu celalalt. Am clădit aceasta iubire greu,nu o putem distruge ca pe o locuinta fara autorizație. Te rog...nu lasa ca totul sa se termine...Te rog...
-Edward,te rog....intelege.ma....
Maylla nu termina de zis ce vroia sa zică ca Edward a inceput sa plângă mai tare decat Maylla...
-Îl poți uita,sunt langa tine,voi fi lângă tine,te voi face sa il uiți.
-Nu,nu te pot iubi atât timp cat mie îmi sta gândul la el...
-Bine,cum vrei,dar....sa sti,te voi astepta...
-Edward....
-Cu bine draga mea...Te voi astepta toata viața...
Maylla nu a mai zis nimic,nici Edward nu a mai pus nimic. Fie care au plecat pe drumul lui.
CITEȘTI
Tu ma faci ceea ce sunt
DiversosAceasta este povestea unei fete de 15 ani care isi poate face usor mulți prieteni. Intr-o zi ea se îndrăgosteste de un băiat care nu simte nimic pentru ea,dar accepta sa aibă o relație cu ea doar pentru a o distruge si pentru ai arăta ca s-a îndrăgo...