A venit vremea sa fac orice

22 1 0
                                    

Maylla s-a asigurat ca părinții ei au plecat si nu se mai întorc pentru nimic. Fata s-a îmbrăcat si a plecat sa se plimbe asigurandu-se ca începe toate încăperile. S-a plimbat Maylla ce s-a plimbat pe malul lacului din apropiere si apoi a vrut sa ii facă o vizită prietenei sale cea mai buna,Rozy,dar pentru asta trebuia sa treacă pe o sta da intens circulata de masini. Fetei nu ii era prea frica sa treacă prin fata atâtor masini care i puteau lovi in orice moment. Maylla a asteptat culoare potrivita a semaforului-da,semafor,pe o strada asa intens irculata trebuie sa fie si un semafor. Pe Maylla a cuprins-o mare melancolie. Nu se gândea la nimic altceva decat la o persoana,o persoana care nu era din familie. Bine,va spun,poate in alt capitol...Bine,bine,nu va las in suspans...Ea se gândea la un băiat de care ii place de vreo trei ani mai mare,si căzu intr.o mare melanconie ( din nou) si nu se mai gândi la nimic alt ceva. Dar,dintr-o data....
-Auuuuu!strigă fata cu lacrimi si cu toata putere le care o mai avea
Dădu peste ea un sofer beat. Fiind beat nu s-a dat seama ca e verde pentru pietoni. Fata a fost lovit. Soferul beat isi continua drumul linistit fara sa isi facă griji ca fata ar fi murit sau polițiștii l.ar fi căutat peste tot si ca ar fi putut intra in închisoare. Far nu ii pasă de nimic. Toți soferii au coborât sa vadă ce s.a intamplat cu fata,iar unul dintre soferi a chemat ambulanta. Fata a fost dusă la spital in mare graba.

Tu ma faci ceea ce suntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum