Κεφάλαιο 3

58 8 5
                                    

ΜΥΡΤΩ

<< Μπαμπά σκάσε !>>

Τί είχα μόλις πει ;  Δεν είχα τολμήσει ποτέ να σηκώσω τον τόνο της φωνής μου στους γονείς μου και συγκεκριμένα στον πατέρα μου . 

Αλλά ... κάτι μέσα μου μου έλεγε πως δεν πρέπει να δικαιολογηθώ αλλά να συνεχίσω..

<< Μυρτώ ; Δεν σε αναγνωρίζω . Μου φώναξες ;>>

Γιατί με αναγνωρίζω εγώ ήθελα να του πω . 

<< Ναι πατέρα σου φώναξα !!! Δεν μπορείς να μιλάς έτσι για την κολλητή μου . >>

<< Η κολλητή σου είναι μια κακομαθημένη και χοζοβιόλα . Και από εδώ και πέρα δεν σου επιτρέπω να ξανά κάνεις παρέα με αυτό το κορίτσι ! Δεν το βλέπεις πως σε επιρεάζει αρνητικά ;>>

Η υπομονή μου είχε φτάσει στα όρια της .  Η αλήθεια είναι πως δεν με ενοχλούσε που μιλούσε έτσι για την Νάνσυ γιατί το έκανε συχνά . Απλά  δεν μπορούσα να αντέξω άλλο αυτήν την καταπίεση .

<<Δεν μπορείς να μου πείς  εσύ τί θα κάνω και με ποιόν ! Και  όχι δεν βλέπω πως με επιρεάζει αρνητικά !  Ο μόνος που με επιρεάζει  αρνητικά είσαι εσυ! >>

Μιλάω έντονα και θυμωμένα εννοώντας την κάθε μου λέξη . 

Βλέπω τον πατέρα μου να έχει σηκώσει το χέρι του και ξαφνικά .... νιώθω ένα τσούξιμο στο μαγουλό μου . Ο πατέρας μου  με είχε μόλις  χτυπήσει  και ετοιμαζόταν να το ξανακάνει . 

Του έπιασα απότομα το χέρι

<< Μην τολμήσεις να το ξανακάνεις !!! >> 

Ηταν οι μόνες  λέξεις που βγήκαν από το στόμα μου πριν  σταματήσει το αυτοκινητό του και κατεβώ κλαίγοντας.

Αμέσως πήγα στο δώματιο μου και έκλεισα με δύναμη την πόρτα . Κλείδωσα και χωρίς να το ξανά σκεφτώ έβγαλα την βαλίτσα απο την ντουλάπα και άρχισα να την γεμίζω . Ούτε εγώ δεν ήξερα τί έβαζα μεσα . Τα δάκρυα μου κυλούσαν ασταμάτητα. Αχ και να ήταν εδώ να με έπερνε μία αγκαλιά ... 

Δεν μπορούσα να με καταλάβω, από την μία η ζωή μου καταστρεφόταν και από την άλλη δεν με ένοιαζε τίποτα . Εγώ σκεφτόμουν αυτόν... Πόσο θα ήθελα να ξέρω το όνομα του . 

Μόλις τελείωσα με τα πράγματα μου άνοιξα την πόρτα και πήγα  στο καθιστικό έχοντας στο δεξί μου χέρι την βαλίτσα .Εκεί βρίσκοντα οι γονείς μου . Ο πατέρας μου είχε διηγηθεί όλα τα γεγονότα στην μητέρα μου και ήταν εξαγριομένη . 

~ Το Αναπάντεχο ~ Where stories live. Discover now