Richie na nás koukal vyděšeným pohledem. "Hele nejsi ty.." začal Andy ale Richie rychle vyběhl ze dveří. "Co to sakra bylo?" Řekl Jeff a já pokrčila rameny. Andy mě chytil okolo ramen a šli jsme po chodbě do další učebny. Všechny pohledy mých namyšlených a arogantních spolužáků spočívali na nás. "Jaké to tam bylo?" řekla jsem se zvědavostí v hlavě. "Když jsi jen tak v koutu a nic neděláš dostaneš sladkosti a nebudeš mít problém, ale jakmile se rozhodneš protestovat nebo bejt drzej. Tak tě zbijou nebo tě upoutají na elektrické křeslo." řekl s vykuleným pohledem. "Měl jsem tam kamarádku, Angie byla normální krásná vysoká a milá holka. ale čím víc byla milá tím víc se z ní stával morbidní psychopat. Byl tam chlap který trpěl nemocí že se prostě nedokázal udržet a furt nám musel ukazovat jeho penis. A jí to už delší dobu štvalo tak nejdřív byla furt milá a říkala to slušně až jednou odpoledne ukradla nožík z jídelny a ten penis mu uřízla. uřízla mu i jazyk aby nemohl nic říct. V tu chvíli kupodivu naše kamrádství skončilo" řekl a uchechtl se.
"Jo když byl Jeff na měsíc pryč tak jsem se musela bavit s někým jiným. Vybrala jsem si posezení u oběda se zdejšíma psychopatama. Jo já vím úžasná volba. Byla tam holka která byla furt ticho a jen si píchala vidličkou do stehna. Chtěla jsem o ní vedět víc a znát její příběh. Řekla mi že její táta jí znásilňoval a máma to natáčela. její bratr jí za to nadával a celkově jí rodina oddělila. Jednou když to v ní přeteklo, ten vztek který v sobě uschovávala. V noci mámu zmrzačila tím že jí hlavu polila kyselinou a vidličkou jí vypíchla oči. Tátovy polila rozkrok a nohy a píchla ho do krku. Bratra hodila z okna. Zeptala jsem se jí jestli když tohle udělala cítila uvolnění. Odpověděla mi že už se ze zabíjením narodila. Že prý je to lepší než orgasmus." Řekla jsem a vzpomínala jsem na ní říkala to tak uvolněně s klidným hlasem a úsměvem na tváři.
ČTEŠ
Psycho? CZ-story
RandomMinnie má doživotní následky z jejího zatím už tak hrozného života. Jaké to bude tam? "Co? Nejsem zasranej psychopat!" "Já ti věřím. Ale oni ti pomůžou Minnie" "Naser si!"