Po nudném uvítání zpět ve škole na první hodině jsem šla na druhou hodinu kterou mám společně s Jeffem. Pamatuju si jak mi pořád rodiče otravovali život s tím že se s ním nemám bavit když se chová tak arogantně drze a hloupě. Ale i tak mě na něm něco přitahuje, teda ne fyzicky ale povahou. Taky jsem drzá. No nenazvala bych to drzostí spíš velikou odvážností říct názor. Prostě k sobě s Jeffem patříme jako kamarádi.
Jeff si sedl jako vždy do rohu vzadu tak jsem mířila za ním. "Čau trubko" řekl a zasmál se. Bylo to normální já mu říkala buřte protože byl až nechutně vychtrlý a on mě trubko protože..trubka jsem. "Nazdar Buřte" zasmála jsem se taky. "Minnie uklidněte se tam vzadu já tu něco vykládám" řekla ta oplizlá babka co si říká naše učitelka a přerušila tak náš rozhovor s Jeffem. povzdychla jsem si a vytáhla si učení na lavici. "Tak co ta tvoje internetová kamarádka byli jste venku?" řekla jsem potichu.
"Ukázalo se že je to tlustý hnusný zarostlý chlap s brejlema. a já mu poslal fotku péra. průšvih co?" řekl a já málem vybuchla smíchy. "Proč si sakra někomu koho neznáš poslal fotku tvého péra? obličej nezabral?" řekla jsem a Jeff mě mírně bouchl do ramene. Najednou mi ale přišlo zaklepání i na druhé rameno. "Hej vy nechcete držet hubu? Snažím se poslouchat" řekl pro mě neznámý kluk s piercingama. zaposlouchala jsem se do děje co říká učitelka když jsem poznala že mluví o Romeovi a Julii tak jsem se otočila na toho kluka a řekla "Neboj nic na co by ses nemohl kouknout v telce. Stejně oba chcípnou." dodala jsem a mrkla na něj. "Jsi jedna z těch rádoby drsnejch holek co nemusí číst protože jsou filmy?" řekl ten idiot vedle. "Ne jsem Minnie. Minnie Lionel. A ty?" řekla jsem a podala mu ruku.
"Richie(Ričí). Richie Edwards. Těší mě." řekl a ruku mi podal taky. "Tohle je Jeff Samson. Jsi tu nový?" Řekla jsem se zájmem. "Vlastně ano. Chodil jsem sem asi 2 měsíce ale hodně se stěhujeme a teď jsem se vrátil. Je tu hodně divných lidí, když jsem byl na chodbě a ztratil jsem se chtěl jsem se zeptat nějaké dívky na chodbě a ona se otočila kopla mě a utekla." řekl s nechápavým pohledem. "Nesmíš se divit. Tohle přece není jen střední škola. Hned 3 bloky odsud je blázinec a jelikož si toto město nemůže dovolit dávat finance do blázince tak chodí na obědy k nám do školy." Řekla jsem a zvedala se kvůli hlasitému zvonění. "Bezva tak teď se bojím ještě víc. Můžou ty blázni ublížit?" Řekl se zaseklým pohledem za mě. "Nemohou jsi v bezpečí. Jsou jen vyplašení." řekla jsem a otočila se za jeho pohledem. Tam stál on v celé jeho plné kráse.
"Jeffe? pojď sem prosím" řekla jsem rychle ale potichu.Jeff hned přiběhl a když ho uviděl ztuhl taky.
ČTEŠ
Psycho? CZ-story
AcakMinnie má doživotní následky z jejího zatím už tak hrozného života. Jaké to bude tam? "Co? Nejsem zasranej psychopat!" "Já ti věřím. Ale oni ti pomůžou Minnie" "Naser si!"