Luke
Siedze właśnie w salonie z chłopakami i oglądam tv, a raczej ja oglądam bo oni siedzą z nosami w telefonach.
- Calum dzisiaj o 14:30 - powiedział Mikey.
-Tak wiem tylko gdzie wiesz nikt nie może nas widzieć - odpowiedział mu Calum.
- O czym w wogóle gadacie ? - postanowiłem przyłączyć sie do rozmowy.
-Emm.... Jedziemy po pizze - Powiedział Ash.
-Jedziecie po pizze i nie wiecie gdzie ? I nie chcecie aby was ktos zobaczył - zapytałem.
-Emm.. No tak wiesz mamy fanki które potrafiły by nas rozerwać na strzępy.- powiedział Calum.
- Tiaaa..... Jasne - powiedziałem to i wyszłem z salonu, cos mi w tym wszystkim nie pasuje oni cos kombinują.
~~~~~~~~~~
Veronica
Jade właśnie na spotkanie z chłopakami do Starbuc'ka,tylko jest problem paparazi nie może nas zobaczyc bo odrazu zaczną sie plotki ze z nimi flirtuje i tp a noi Luke też nie powinnien wiedzieć o tym spotkaniu.Ide własnie w strone wejscia do Starbuc'ka,po wejściu do kawiarni widze znajome mi różowe włosy.
-Hej chłopaki - powiedziałam to i usiadłam na przeciwko Calum'a.
-Hej- powiedzieli hórem.
-I co tam u was jak idą interesy ? -Zapytałam.
-Super pomijając ze wiele fanek chce nas rozszarpać-Powiedział śmiejący się Ash.
-Wiesz wiem cos o tym - powiedziałam śmiejąc sie razem z nimi.2 godziny później
-No dobra chłopaki ja sie zbieram bo jutro mam próbe -Powiedziałam to i zaczęłam zbierać swoje rzeczy.
- Ehh.. Szkoda - powiedział smutno Calum.
-Wiem chciała bym zostać z wami ale nie mogę - podeszłam do chłopaków i zaczęłam ich tulić.
- A noi Vera bo Luke bardzo często sie o ciebie pyta- powiedział Mikey.
- Niech sie pyta ja nic nie chce mieć z nim do czynienia - powiedziałam to i poszłam w strone wyjścia.20 minut później
Siedze juz w domu dobre 20 minut i czekan na mojego menadżera bo chciał o czym ze mną pogadać ,jestem ciekawa co jest aż tak warznego że kazał mi być natychmiast w domu.
Siedziałam tak do puki nie usłyszałam kroki w korytarzu.
- Hej jak tam ma sie moja gwiazda ? - Powiedział to siadają koło mnie.
-Emm... Nie licząc tego że dużo osób mnie śledzi jest całkiem spoko - i w tym momencie uśmiechnełam sie do niego.
-Mhm... Wiesz ze za niedługo jest gala gdzie rozdają oscary ?
- Tak wiem i stresuje sie nią - powiedziałam to i mimowolnie spóściłam wzrok na moje buty.
- Czego sie tak stresujesz jestes jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd show biznesu,pewnie jak zwykle zgarniesz pare nagród - powiedział to i wstał.
- Pewnie masz racje.
- Ja zawsze mam racje dobra ja sie zbieram - zaczął kierować sie do wyjścia gdy nagle stanął i szybkim ruchem obrócił sie do mnie.
- A noi jeszcze jedno będzie tam jakiś nowy zespół jak on się nazywał emm.. A no 5 Secunds of summer i będziesz razem z nimi w trasie.
- Coo!!?? Dlaczego ? - powiedziałam to i szybko wstałam z kanapy.
- Ponieważ dzieki tobie maja sie wybić przyjąłem tą oferte bo zaproponowali za to wiele kasy.
- Pff... Tobie tylko o kase chodzi ? - zapytałam dość zdenerwowana.
- Nie tylko zresztą nie bede ci sie tłumaczył bedziesz razem z nimi w trasie koniec kropka jutro z samego rana masz być przygotowana bo jedziesz ja próbe - powiedział to i wyszedł trzaskając drzwiami.
KURWA!!!! Fajnie by było być z nimi w trasie ale jest mały tici problem no dobra DUŻY PROBLEM bo jest tam LUKE a ja nie cjce go widzieć zajebiście poprostu ze szczęścia chce mi sie skakać ale z mostu....
CZYTASZ
Message 2 Nowy Początek ?
Fiksi PenggemarJest to kontynuacja książkia Massage L.H Ona:Veronica Brown lat 19 miejsce urodzenia Los Angeles jest super modelką znaną na całym świecie i rozpoczeła kariere jako wokalista. On:Luke Hemmings lat 20 miejsce urodzenia Los Angeles zaczął kariere w z...