John

9 1 0
                                    

Rozhodla jsem se, že budu na Carmes taková mírná. Nemohu do ní toho tolik hustit, když na ní mluvím cizím jazykem, určitě je to pro ni moc těžké. Ale co ji mám říct? Samozřejmě se jí představím, a co pak? Hm, tak uvidíme, třeba bude upovídaná, což podle jejího výrazu silně pochybuju. "Ahoj, jmenuji se Nailina" podávám jí ruku. Také mi jí podá, ale chytí mě jako leklou rybu. Má světlé vlasy, minimálně jí sahají po pas. Nejvýraznější jsou na ní světle modré oči, jsou velice podobné těm mým. Je vyšší než já, ale je nahrbená, určitě je pro ni tento přestup těžký. "A-Aho-j , já se jm-enuji Carmes", vykoktala. Napadlo mě, že ji pozvu k nám, abych se s ní více seznámila. Na začátku docela váhala, ale nakonec jsem ji přece jenom přemluvila. Ale měla podmínku, že vezme s sebou svého bratra, který česky ještě příliš neumí, a tak nemohl nastoupit na školu. Samozřejmě, že jsem souhlasila, však proč ne? Alespoň poznám někoho dalšího a protrénuji si anglický jazyk. Pak jsem toho litovala, nevěděla jsem jak se k nim chovat. Moji rodiče jsou naštěstí velice tolerantní, takže to není zase tak velký problém.

Carmes si odskočila na toaletu a já se zatím seznamovala s Johnem. Je velice stydlivý, ale stisk má pevnější než jeho sestra. "Hello, my name is Nailina" řekla jsem anglicky, to tak těžké nebylo. "Ah... oj, moje jmé-no je... John" to z něj nakonec vypadlo. Klobouk dolů, bylo to česky. Carmes a John jsou dvojčata, ale nejsou si moc podobní. Nevím proč, ale v momentě, kdy jsem se na něho podívala, proběhlo mnou záhadné teplo, zvláštní šimrání v břiše a taková svíjející křeč u srdce, ale bylo to příjemné. Cítila jsem, jak mi červenají tváře. Bylo to trapné, celou dobu jsme se na sebe jenom dívali a neustále si třásli rukou. Až pak přišla Carmes. Carmes mi povídala o jejich přestěhování a jak bydlí u tety, bohužel jsem moc nevnímat, protože jsem neustále po očku pozorovala Johna, který mě sledoval jako by měl v očích skeny. Večer už museli jít, a ještě než odešli, tak mi John podal takový malý papírek. Bála jsem se ho otevřít pořádně a zjistit, co tam je. Každopádně, když jsem ho rozbalila, začalo mi srdce bušit jako o závod. Bylo tam napsáno "Call me" a jeho telefonní číslo. To má těchto papírků víc a rozdává to všem anebo to dal jenom mně? Ale proč to řeším, vždyť na tom nezáleží.

NailinaKde žijí příběhy. Začni objevovat