Bu 4 yılda bitmişti ağlamasıyla,gülmesiyle.Evet üniversiteden mezun oluyorum.Her soruna engele karşı artık bir iç mimarım.Annemin bana ve adaya özel yaptırdığı elbiselerin son provasındayız. Ada Çevik benim en yakın arkadaşım kardeşim gibi ailelerimiz ortak olduğu için küçük yaşta tanıştık.O bana karşın biraz süslü hatta baya süslü küçük bir olaydan korkan biri ama onun böyle olmasından dolayı çok iyi arkadaşız. Genellikle ben onu korurum o benim arkama sığınır ama o da bende bu olaylardan rahatsız değiliz. Ben böyle düşüncelere dalmışken Ada elbisesini giymişti bile,Kumsal diye seslendiğinde kendime geldim elbise gerçekten çok güzel ya dedim. Sende denesene dediğinde zor geldiği için denemek istemiyorum ama insanın annesi böyle olunca sıkıyorsa deneme :D
Elbiseyi denedim bence çok güzeldi... dizlerimin bir karış üstünde straplez sade bir elbise ama anneme göre de çok sade... annemden sevgi görmüyorum ama onu üzmekte istemiyorum o yüzden başka bir elbise daha denemiştim 6 denememin sonunda bana göre de anneme göre de güzel olan bir elbiseyi seçmiştik. Adanın elbisesine göre daha sadeydi dizlerimin bir karış üstünde üstü siyah etekleri ise koyu kırmızıydı beğenmiştim ama baloda benden daha güzel olan bir sürü kız olacaktı.
Sonunda balonun olacağı mekana gelmiştik gerçekten güzeldi bizim evin arka bahçesine benziyordu kocaman bir havuz vardı yanına bar masalarından koymuşlardı. Buraya ilk geldiğimde ilk gözüme çarpan kişi Ahu. Ahu sınıftaki herkesin altına girmişti. Bu gecede balodaki en güzel kız gerçi benimde sevgilim ORKUN ERGİNSOY olsaydı bende o kadar güzel giyinmeye dikkat ederdim. Orkun'a karşı içimde hisler olduğu doğrudur o kadar yakışıklılığa karşın bütün kızların hisleri olabilir...
Dans şarkısı çalmaya başladığında Adayla Berat da dans etmek için kalktılar.
Ahu'ya da neredeyse bütün erkekler dansa kaldırmak için teklif etmişti ama oda Orkun'a teklif etmeyi tercih etmişti. Neredeyse herkes dans ediyordu bir ben sap sap takılıyordum.
Havuzun başına kocaman bir pasta gelmişti üstünde bütün sınıfın fotoğrafı vardı. Genelde fotoğraflarda güzel çıkıyorum burada da güzel çıkmıştım. Ben öyle güzel olmasına rağmen güzel değilim demiyorum. Güzelim bunu biliyorum söylüyorlar da. Sarı uzun saçlarım mavi gözlerim güzel bir uyum içindeydi...
Pastayı kesmek için kocaman kılıca benzer bir bıçak gelmişti okulun müdürü kesmişti pastayı.
Neyse öyle eğleniyorduk boş boş mezuniyetten sonra burada otelde kalacağız odalar 2 kişilik olduğu çok iyi oldu biz Adayla birlikte kalacağız Beratında arkadaşı gelecekmiş tatil yapmaya onunla beraber kalacaklar hemen yan odamızda zaten geceleyin dışarı çıkmayı planlamıştık.
Diplomalar verilmeye başlanmıştı...
2. KUMSAL BATURALP
kendi adımı duyduğumda şaşırmıştım ilk 5 te olacağımı biliyordum da 2. olmak garip gelmişti.
Müdürün yanına doğru ilerlemeye başladım. Müdür havuzun karşısındaydı...
Birden bir el bileğimi tuttu. Kimin tuttuğunu bakmak için döndüğümde Ahu ile karşılaştım hay aksi dediğinde ne demek istediğini anlamamıştım. Su ile buluşana kadar...
Birden herkes bağırmaya başladı. Aradan sadece Adanın sesini ayırt edebildim. Ahu ya bağırıyordu...
Bir kaç kişi havuza atladı
Boğulmuyordum... Yüzme biliyordum ama ayakkabılarda fazlasıyla ağırlık yapıyordu
Çığlık atıyorum ama sudan dışarı çıkmadığına emindim...
Bir kaç kişi atlamıştı havuza bana yaklaşan kişiyi tanımıyordum sanırım...
Artık nefesimi kontrol etmekte zorlanıyorudum taki bir çift el belimi kavrayıp yukarı çıkarana kadar.
Havuzun dışına çıktım ama gözlerimi açmakta çok zorlanıyordum
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Mafya İşi
Novela JuvenilBen Kumsal BATURALP sevgi ve mutluluk istiyorum...