Hayatım belkide şimdi başlıyordur. Ben hayatımda hiç aile sevgisi görmedim. Annem kafasını modayla bozmuş ünlü bir modacı. Babam ise sanki hayatta sadece arabaları olan bir araba tasarımcısı. Annem ve babam beni her ne kadar kendi mesleklerini okutmaya çalışsalarda ben onları dinlemeyip hayalimdeki mesleği okudum. İÇ MİMARLIK...
Her ne kadar aile sevgisi görmesemde canımdan çok sevdiğim kardeşim dediğim Ada var ve platonik aşkım Orkun. Okulun popüler ve yavşak çocuğu, ama ona aşık olduğumu düşünmüyorum benimki sadece biraz beğenme ve hoşlanmak...
Ben Kumsal BATURALP. Babam İstanbul'un en en büyük iş adamlarından biri. Annem ise moda tasarımcısı diye tanınıyor sanat camiasında...
Ben sarı saçlarım ve mavi gözlerimle her erkeğin rüyalarındaki kadın olabilirim...
Dışarıdan mutlu bir hayata sahip bir kız olarak gözükebilirim ama ne aşkı ne de aile sevgisini tattım. Ben hayatımda sevgisiz, mutsuz ve karşısına çıkan bütün engelleri kendim aştım. Kimseden yardım almadan. Bu iyi bir şey olarak gözükebilir ama insan hayatında, düşünce onu kaldırması için el uzatacak biri istiyor. Benim ailem başkalarına para verip beni kaldırmalarını emreder. Ben maddi anlamda yardım istemiyorum. Ben sevgi, mutluluk istiyorum...