Otobüse bindim çok güzel bir gün yaşamıştım yanıma bir kadın oturmuştu. Açıkçası biraz kilolu olduğu için ben rahat edemiyordum. Ama tonton teyzenin kalbini kırmak istemiyordum. Otobüste ki çay veren çocuğa soyledim,
-Budadan güneş geliyor arkaya olursam? Yeşil gözleri beni içine yutacakmiscasina bakti. Saten onun da gözleri yemyesildi hem de çok güzeldi. Saçlarda güzeldi aman boşver dedim kendi kendime sonra çocuğa baktim,
-Tabi ki de sizin gibi bir bayanı kıramam ya! dedi. Çok utandım ama ben Gülümsedi m. Ve en arka dörtlü benimdi. Resmen yayildim. Actim kitabımı okumaya başladım. Kitap Terbizli muhammet şerafettin le kimya hatun un aşkını anlatıyordu. Çok değişik geliyor bana böyle yaş farkı olmasına rağmen duyulan o buyuk aşklara. Ben on alti yaşındaydım o ise yirmi altı ama ben onu çok seviyordum😏.
Acaba benim ona olan askim o da bana duyuyor muydu ki? Önceden bir erkek arkadaşım olmuştu ama ben onun için kılımi bile kipirdatmazdim sevmezdim de sırf arkadaşımdan intikam almak içindi neyse ama bu cocuk için ta şehrimin dışına çıktım. Bilmiyorum ama ben inanıyorum askima o da sevyor beni, hem niye sevmesin ki benden daha iyisini mi bulacak ayol😃😃.
Kitabımı biraz okudum. Ama canım sikilmisti Babi Esrar i okumaktan. Telefonumu actim baktım. Saat bir buçuktu. Daha otobuse bineli yirmi dakika olmustu. Actim retrikayi boyuna foto cektim o kadar komikyimki o an kendimi izlesem gülmekten öldürdüm kesin😂.Işte halimi bu tipten anlayin 😂😂.
Böyle uzun yolculuklar yapmadigim için alışkın değildim canım sıkılıp duruyordu. Canım sıkıldı deyince aklıma arkadaşım havva gelir hep ne zaman ona canım sıkıldı desem bana git limon sık derdi😝😝. Deli olurdum onun yaptığı espirilere ama onu sevimli yapan da buydu. Saate baktım daha vardi. Tam bi sofore bakayim derken otobus bir egimden geçti. Sanki yüreğim p atlayacakti. O an ki bir refleksle ayy diye bağırdım çayları dağıtan çocuk ta benim yanıma geldi.
-ne oldu küçük bayan, dedi. Ben de,
- korktum otobüs öyle olunca kaza oldu sandim, dedim. Cayci cocoktan bir kahkaha koptu.
-yok birsey olmaz. dedi. Bu çocuk iki dir beni utandırıyor 😒. Salak şey neyse ya niye sirlerimi bozayım ki, bugün benim en mutlu günüm yani .