6. ilk muck

17 1 0
                                    

Çok mutluydum. Annemi arayıp okuldan çıkacağımı soyledim. Sonrada okuldan çıktım. O da aradı zaten konya'ya gelmiş beni bekliyormuş. Ben de kültür parka doğru yürümeye başladım. Zindan kalenin orada aldı beni arabasıyla. Araba sahin di ve ben sahin lere bayiliyom tabi ona da ayrı bayiliyom😆. Çok özlemiştim salagim. O da beni özlemiştir tabi. Arabaya biner binmez hemen sarildim ve sakallı yüzünün elmacık kemiklerinden öptüm, çok güzel kokuyordu , saçları joleli, ve gomlegi kusursuz utulenmisti. Ama isin garibi bu cocugun annesi yanında değildi babası yoktu. Yani yalnız yaşıyordu. Ve bir erkek böyle ütü yapamazdı. Soracaktım ama yemedi sormadım. Arabayla selcuklu 'ya doğru gidiyorduk sonrada sancak itfaiyenin oraya kadar geldik, oradan da dönüp bi stüdyo daireye geldik. Benim arabada kalmami söyledi o içeri girip bi adamla konuştu adamla konustuktan sonra adam gitti. Bir iki dakka sonra gelip beni aldı. Yukarı doğru çıktı. Ikinci kattaki dairenin kapısını açtı içeri işaret etti. Ne yani ev mi tuttun bizim için dedim o da saray mi tutsaydim dedi güldük sonrada içeri girip ayakkabimi çıkardım tam karşımdaki ayna dikkattimi çekti. Aynaya bakıp kendimi bir duzeltiyim dedim kendi kendime. Tam aynaya baktimki arkamda o vardı bana gülümsüyordu. Ona güldüm . Boynuna sarılmaya calistim ama sarilamaďim çünkü benden baya bi uzun kendileri 😅. Neyse o da biraz egilip belimden sarıldı sonrada beni havaya kaldirdi. Allahim bu nasil birseydi? Kalbim çok hızlı çarpıyordu. Ilk defa bana böyle sarılmıştı. Acikcasi cak hoşuma gitmişti. Kimse beni onun gibi saramazdi ben buna inanıyorum. Onu çok seviyorum.
Feracemi çıkardım. Oradaki askiliga astım. O da bana aldığı çikolataları açıyordu. Çikolatalar çok nefis görünüyorlardı. Hemen yanına gidip oturdum.
- Hanimis benim cikolatam?
-Burdayım birtanem.
-Çikolata istiyo?
-istiyo
-beni istiyo?
-hı hı seni istiyo
-öpücük istiyo?
-o utatiyo. Der demez gözlerim in içine bakti. Sonrada beni dudagimdan öptü. Ilk defa biri beni dudagimdan öptü. Hiç beklemediğim bir anda gelmişti. Çok garip gelmişti bana öpüşme ama yanmaktan öpme gibi değildi bu. Herkes yanmaktan öper ama bir tek o seni dudaktan öpebilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AskimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin