Part 2
Περπατουσατε στο δρομο και συ γελαγες με τα δηθεν αστεια του niall για να μην τον προσβαλεις οταν ξαφνικα πεταχτηκες μπροστα σαν ενας τυπος με μαχαιρι στο χερι( εκανα στοιχακι) και φωναξε ληστεια. Ο niall προστατευσει ορμησε απανω του αλλα ο κλεφτης του εχωσε μια μπουνια και ο niall σοριαστηκε στο εδαφος. Εσυ κρατωντας την ψυχραιμια σ επιτεθηκες στο κλεφτη και επειδη ηξερες πολεμικες τεχνες τον εριξες κατω αναισθητο..
Αμεσως ετρεξες στο niall na τον βοηθησες οταν ακουσες ξαφνικα καποιον να χειροκροταει..... Σηκωσες το κεφαλι σου και ειδες ενα ανδρα με μακρυ μαλλι μπουκλωτο και πρασινα ματια που μονο που τα κοιτουσες σου εκλεβαν την καρδια...
Σε κοιταξε και σου ειπε μπραβο και το χαμογελο του εφτασε μεχρι αυτια. Σκεφτηκες τι ωραιο χαμογελο ομως εφυγες απο τις σκεψεις σου και αρχισε να σε περικλυει ο φοβος...
Τ: Ποιος εισαι;;;;
Η: Με λενε styles , harry styles αλλα δε ειναι αυτο το θεμα. Σε ειδα πως αντιμετωπισες το ληστη και θελω να σου προσφερω δουλεια....
Τ: Και τι δουλεια θα ειναι αυτη;;;
Η: Ας πουμε οτι απλα θα καθαρισεις το κοσμο απο το κακο αλλα θα τα πουμε τα υπολοιπα αυριο.
Και πριν προλαβεις να πεις τπτ εξαφανιστηκε... Αρχισες να σκεφτεσαι τι δουλεια ειναι αυτη, ποιος ειναι αυτος και τι θελει απο σενα ομως τις σκεψεις σου διεκοψε ο niall που μολις ειχε συνελθει και βογκαγε απο το πονο...
Εσυ αμεσως καλεσες ενα ταξι,εβαλες το niall μεσα και πηρες το δρομο για το σπιτι...
Part 3
Οταν φτασατε στο σπιτι σου προσπαθησε να κουβαλησεις τον niall αλλα ματαια.
Τ: Niall παχυνες του ειπες και εβαλες τα γελια.
Εκεινος σου εκανε μια ξινισμενη γκριματσα...
Τ: Μηπως θα μπορουσες να αφησεις τις γκριματσες και να με βοηθησεις;;;
Εκεινος χαμογελασε ειρωνικα και σταυρωσε τα χερια του...
Ν: οχι
Τ: κλ αν το θες ετσι ειπες και επιασες με τα δυο σου χερια τα ποδια του και τον εσυρες μεχρι το πορτα
Τ: Οριστε χρησιμευσες και σε κατι. Λαμπικο εγινε το πατωμα...
Εκεινος θυμωσε και σου εδωσε μια τσιμπια στο χερι
Τ: Αουτς. Νιαλλ τι βλακας που εισαι...
Ν: Κλ να παθεις βλαμενο
Τ: Εχε χαρη που εισαι χτυπημενος αλλιως....
Το εσυρες μεχρι το καναπε και τον εβαλες να ξαπλωσει. Τον σκεπασες με μια κουβερτα και του εδωσες ενα ντεπον
Ν: Ευχαριστω ειπε, ηπιε το ντεπον και επεσε να κοιμηθει
Τ: τπτ ειπες, τον φιλησες στο μετωπο και πηγες για υπνο
Το πρωι ξυπνησες αποτομα οταν καταλαβες οτι ειχες αργησει για την δουλεια μιας και η ωρα ηταν 8:00. Πηγες χωρις δευτερη σκεψη να ξυπνησεις το niall αλλα οταν εφτασες στο σαλονι και τον ειδες να κοιματε τοσο γλυκα τον λυπηθηκες. Ηλπιζες οτι αμα εξηγουσες στο αφεντικο θα καταλαβαινε οποτε ετρεξε αμεσως στο μπανιο πλυθηκες , ετρεξες στη ντουλαπα,εβαλες οτι πιο προχυρο βρηκες, αφησες ενα σημειωμα στο νιαλλ και εφυγες τρεχοντας για την δουλεια....
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Last Night~
AventuraΣε λενε Tara και εισαι 19χρονων,ζεις στο λονδινο οπου σπουδαζεις και δουλευεις σερβιτορα σε ενα εστιατοριο ονοματι Nando's μαζι με το κολλητο σου Niall ο οποιος κραταει κλ ενα μυστικο μεσα του, που μπορεί να σ αλλαξει τη ζωη σου... Ζεις μια απλη καθ...