Part 6
Eιδες το niall πεσμένο κατω μες τα αίματα και τις μελανιές και το σπίτι άνω κατω... Ετρεξες αμέσως να τον βοηθησεις.
Τ: Τι εγινε εδώ;
Ν: Μπήκαν ληστές την ωρα που ήμουν μέσα και για να μην τους εμποδισω αρχισαν να με χτυπάνε. Όμως δε κατάλαβα κάτι που μου είπε ο ένας απο τους δυο....
Τ: Τι;;
Ν: Οτι αυτό είναι μονο η αρχή και οτι αν δεν γίνει η συμφωνία θα συμβούν χειρότερα
Τ: Ωχχ
Ν: Τι είναι Ταρα;;
Τ:Τπτ Νιαλλ
Ν: Σίγουρα;
Τ: Νν
Ο Niall προσπάθησε να σηκωθεί αλλά ποναγε τόσο απο τα χτυπήματα που δε μπορούσε...
Τ: Εε μη κουνιεσαι. Θα καλεσω ασθενοφόρο να σε παει στο νοσοκομειο...
Ο niall επειδή ποναγε απλα έβγαλε ενα βογκητο σαν απάντηση...
Εβγαλες το κινητό απο τη τσέπη της και κάλεσε το ασθενοφόρο το οποίο έφτασε λιγα λεπτα μπροστά στο σπίτι της.Οι τραυματιοφορείς ξάπλωσαν το νιαλλ στο φορείο,τον έβαλαν στο ασθενοφόρο και φύγατε για το νοσοκομειο...Σε όλο το δρόμο κρατούσες το χερι του ναιλλ και είχες συνέχεια τα ματια σου πανω του. Ο νιαλλ που και που άνοιγε τα ματια του και μόλις σε σε έβλεπε εσκαγε ενα χαμόγελο σαν ένδειξη οτι είναι κλ. Όταν φτασατε στο νοσοκομειο πήγαν το νιαλλ σε ενα δωμάτιο στα επείγοντα. Εσύ περιμένεις εξω με αγωνία τι θα γίνει με το νιαλλ αλλά ταυτόχρονα και τα λογια του ληστή. Είχες καταλάβει οτι αυτο που συνέβη στο νιαλλ ηταν η απειλή του Χάρρυ.Τις σκέψεις σου διέκοψε ο γιατρός που βγήκε απο το δωμάτιο.....
Τ: Τι έγινε γιατρε;;;.Είναι κλ;;;
Γ: Είναι μια χαρά απλα επειδή υπέφερε πολύ του κάναμε μια ηρεμιστικη ένεση και τρ κοιματε αλλά μπορείς να πας να τον δεις αν θες.
Τ: Σας ευχαριστώ πολύ.... Είπες και μπηκες στο δωμάτιο
Μόλις μπηκες εκατσες σε μια καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι.. Άρχισε να κοιτάς το νιαλλ και τις πληγές. Σκεφτηκες οτι εσύ φταις που ειναι σε αυτη και εβαλες τα κλάματα....
Τ: Νιαλλ το ξέρω οτι δε με ακους τρ αλλά καλυτερα. Εγώ φταιω που είσαι σε αυτό το χαλί αλλά δε μπορουσα να κάνω αλλιως, δε μπορω να σκοτώσω.Δεν ήξερα τι θα συνέβαινε αν δεν δεχομουν συγχώρεσε με. Όμως τρ που ξέρω οτι είναι ή η δική σου ζωή ή αυτου του Λίαμ πρεπει να αναθεωρησω.
Τα ειπες , σκουπισες τα ματια σου και πήρες το.......
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Last Night~
AventuraΣε λενε Tara και εισαι 19χρονων,ζεις στο λονδινο οπου σπουδαζεις και δουλευεις σερβιτορα σε ενα εστιατοριο ονοματι Nando's μαζι με το κολλητο σου Niall ο οποιος κραταει κλ ενα μυστικο μεσα του, που μπορεί να σ αλλαξει τη ζωη σου... Ζεις μια απλη καθ...