Bölüm 2 Yerin Dibine Girsin De Toprak Atayım

32 7 2
                                    

"Bu ne?!!" bağırdığımı anlayınca hocadan ve sınıftan özür diledim. Sınıftaki gıcıklar topluluğu bana gülüyordu. Silgiyi en son Gökalp'e vermiştim. Önce o konuşmalar şimdide bu not. Amacı ne bunun? Zil çalınca notu masaya vurup "Asla!" dedim.
Şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Atakan da bana döndü.
"Bir sorun mu var Leman? "
" Hayır yok, yani umarım. "
Kötücül bakışlarımı Gökalp'in üzerinden çekmiyordum. Utanmış gibi bakışlarını kaçırdı. Utansın! Yerin dibine girsin de üzerine toprak atayım. Yemek iş. Peh !
İpek gelip kağıtta yazana baktı. Kağıdı buruşturup çöpe attım. İpek yanıma geldi.
" Çok sert davranmadın mı çocuğa? "
" Az bile! Dua etsin üstüne suyu boşaltmadım."
"Ah,evet. Geçen yıl çıkma teklifi eden çocuğu hatırladım. Çamura itmiştin zavallıyı. Tek suçu sevmek. "
" Dünyada sevecek başka kız mı kalmadı? Gitsin onları sevsin! "Sinirim hala geçmedi. Kantinden aldıklarımı yemeye başladım. Sinirlenince, utanınca, sevinince kısacası her türlü yiyorum ben.
Ezgi bizim sıraya geldi.
" Atakan birlikte bir şeyler yapalım mı? "
" Olur aşkım. Leman sen de gelsene, İpekleri de çağırırız. "
" Neden olmasın. "
Ezgi biraz kırılmış gibiydi. Anlaşılan sevgilisiyle başbaşa zaman geçirmek istiyordu. Çok saçma. Lisede de dersler bir türlü bitmiyor.
Okul sonunda ben önden çıktım. Büyükbabama haber vermek için mesaj atmayı düşündüm. Sonra Melek ablayı aradım. Üçüncü çalışan sonra açtı.
"Alo"
"Meleğim ben akşam geç gelirim. Arkadaşlarla takılacağız. Haber vereyim dedim. "
" Tamamdır, Küçük Hanım. Size iyi eğlenmeler. "
" saol" dedikten sonra kapattım. Atakan ile Ezgi geldi. Şimdi İpek 'i bekliyoruz. İpek geli- Yanındaki Gökalp mi onun?Off onu da mı çağırdılar. Ayrıca niye bu kadar gecikti ki?
"Hadi önce yemek yiyelim, ordan da film izlemeye gideriz. "Gökalp'e göz kırptı. Belki de ben yanlış görmüşümdür. Herkes onaylayınca yakınlardaki bir kafeye gittik. İlk kızlar masaya oturdu. İpek ve ben yan yana oturuyorduk. Ezgi de İpek'in önünde. Erkekler siparişleri getirdi. Ne ara sipariş verdiler? Ata Ezgi'nin yanına geçti. Gökalp de tam karşıma.
"Eee davetiye mi bekliyorsunuz hadi başlayın. "
Yemekleri yerken Gökalp sürekli bana bakıyordu. Bir an yerken yüzüme bir şey mi bulaştı diye çantamdan ayna çıkarıp baktım. Ezgiyle Ata aralarında fısıldaşıyorlardı. Her ne kadar sevmesem de Ezgi 'yi Ata' nın, tek dostum olan erkeğin, sevgilisi sonuçta. Arada atışsak da mecburen iyi geçinmeye çalışıyoruz. İpek telefonuna gömülmüştü.
"Hayırdır Yumuş . Kiminle mesajlaşıyorsun?"
"Hiiiç."diyerek telefonu cebine koydu. Önüme döndüğümde Gökalp de telefonuna bakıp sırıtıyordu. Çok tuhaf.
"Herkes yediyse film izlemeye gidelim. "
Ezgi sanki 'çok önemli bir şeyi bölüyorsun sessiz ol' der gibi baktı." Ben de sessizleştim .
"Eslem haklı hadi gidelim. "
Sessizliği Gökalp bozdu. Ben deyince kalkmayanlar nasıl da hareketlendi şimdi. Boyum yokki sözüm dinlensin.
Filmi Ezgi seçti. Umarım eğlencelidir. Sinema salonuna geçtik. Gökalp de elinde mısırlarla geldi. Yanıma oturdu. Koltuklarımız ne çok arkadaşı ne de çok önde.
Sonunda film başlıyor. 'My sassy girl' . Al işte. Ezgi'den ne beklersin. Gitmiş aşk filmine almış biletleri. Gerçek olamayacak bir şeye. Filmin yarılarına doğru gitgide uykum gelmeye başladı. Birkaç saniye sonra uyuya kaldım.

_____________________________________
Medyada izledikleri filmden bir kısım var. İzlemek isteyenler hırçın sevgilim yazarak bulabilir.

Davetsiz MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin