Capitolul II

48 8 8
                                    

Inmormantarea trecu rapid si la fel si zilele.Lumea se intreba ,cine va fi urmatorul rege?Si apoi si-au dat seama ca Elisse va fi.

Desigur,ea nu a acceptat

-Trebuie sa accepti coroana.Vampirii se bazeaza pe tine.spunea Sersho pentru a mia oara Elissei.

-Nu.Nu vreau.Nu pot fii asa!spuse ea .

-Ahh..Gandeste-te.Parintii tai si-au dorit asta asa de mult.Poti sa le implinesti tu dorinta asta.Haide,Elisse,nu fie nechibzuita.

Elisse se saturase.Trebuia sa faca asta .Pentru popor.Pentru parintii ei.Pentru razbunare.

-Bine.Dar nu vreau ceva mare.

In cateva zile statea pe scena,pe un tron mare infasurata in atatea haine si bijuterii in fata milioanelor de vampiri.

-Am spus ca nu vreau ceva mare.soptii printre buze lui Sersho.

-Asta e chiar putin.Stai sa vezi la incoronarea bunicului tau.spuse Sersho.

-Imi imaginez.spuse Elisse amintindu-si de exagerarea bunicului ei.Totul trebuie sa fie de doua ori mai mare decat orice lucrusor si mai luxos de trei ori.

In public am observat nobilii.Al treisprezecelea stramos se uita zambind la mine impreuna cu iubitele lui.Langa el era Ferdinand.Se uita cu interes si rautate la mine.Am observat asta .

"Toti ma lauda pentru puterea mea,desi sunt doar niste lingusitori.Vor doar sa fie in gratiile reginii." gandea ea.

Un om imbracat in straie ciudate se apropie de ea tinand in mana o coroana.Dintr-o data spuse cu putere:

-Elissabeta Maria Seville.("urasc numele asta "-Elisse)Accepti titlul de regina a vampirilor?

-Da.spuse Elisse cu nu prea mare efort.Nu i se parea asa de mare scofala sa accepti titlul de regina.Motto-ul familiei:Ucide dusmanii!.Era clar ce avea de facut.

Pe cand aceste intamplarise duceau la palat,Yuu,Mika,Shinoa,Yoichi,Kimizuki si Mitsuba faceau planuri in depozitul parasit.

-Nu-mi vine sa cred ca au numit alt rege!Esti sigura Shinoa?spuse cu frustrare Mika.

-Ei,asa spune sursa noastra.De ce altfel sa se intoarca armata?spuse Shinoa.

-Dar cine poate fi?spuse Yoichi

-Au spus ceva de familia Seville.spuse Shinoa cu nepasare

Mika se crispa.Stia.Sunt ei.Cei ce i-au ucis familia.Ingrozit,se retrage in camera lui.

-Mika?spuse Kimizuki.

-Ma duc eu.spuse Yuu.

Yuu urca treptele prafuite si mancate de vreme pana in camera lui Mika.

-Mika?spuse Yuu intrand.

Mika era tot crispat.Era nervos.Yuu doar se aseza langa el si astepta sa ii spuna singur ce are pe suflet.Intr-un tarziu,Mika ii spuse secretul lui.Se pare ca dupa ce a colindat strazile infricosat ajunse la orfelinatul Hyakuya.

Yuu era de asemenea nervos acum.

-Trebuie sa plateasca.O sa moara in mainile noastre.spuse Yuu.

-Nu.Nu are rost sa riscam atat.

-Cred ca nu ai fost atent deloc.Doar douazeci de garzi vor pazii palatul in care sta regele.Toti ceilalti au fost alesi sa mearga cu armata in lipsa de vampiri.E momentul perfect sa atacam.

Lui Mika i se nazarii o speranta.Putea sa se razbune asupra celor ce i-au ucis familia.Ii dadu dreptate lui Yuu.

Cei doi preteni coborara scarile pana la cei patru coechipieri si le spusera totul.

-E un plan perfect.In plus,sunt multe documente secrete acolo si informatii despre armata.E perfect.

Echipa stralucea de bucurie.Puteau sa ii via de hac.Asta se va intampla intr-o saptamana.Aveau un drum plin de primejdii in fata.

La palatul vampirilor,Elisse era ingrozita.Fiind un vampir va trebuii sa dea ordin armatei sa omoare oameni.Biata Elisse,nu vroia crima.Dar trebuia,pentru parintii ei.Putea doar sa planga in asternuturile moi din palat.Intr-o saptamana va ramane singura in palat,asta e singura ei alinare.Nu va trebuii sa mai faca nimic.

A doua zi de dimineata avu atata munca de facut.Trebuia sa faca atatea hartoage si de semnat atatea lucruri.Plus,atatea cereri in casatorie ca ii venii rau.

Avea mai multi pretendenti decat baieti pe care ii vazuse in toata viata ei.Toti,muschi fara cap si morti dupa avere.Daca puteau ,Elisse era sigura ca se casatoreau cu banii.Dar,trebuia sa indure.

In a sasea zi de cand era acolo si prima in care ei plecau ,trecuse pe langa o usa intredeschisa.

-Sunt sigur ca nu te prea incanta sa stai cu ea in palat.Sa stii ca ti-a luat titlul.

Era vocea celu de-al treisprezecelea stramos.Stia asta caci o felicitase dupa ceremonie."Oare despre ce vorbesc?"se intreba Elisse

-Da.Nu as vrea sa stie ca i-am omorat parintii.Asa voi putea sa ma casatoresc cu ea si sa iau tronul.Apoi,desigur,va murii.spuse Ferdinand.

Ea il recunoscu.Il mai vazuse de multe ori facandu-i cu ochiul sau facandu-i propuneri.
Fugii in camera ei.

-Deci motivul pentru care parintii mei sunt morti este coroana.Blestemata coroana!De ce nu puteam fi om?!tipa cu deznadejde Elisse.

"Nu se intampla nimic daca nu era coroana!"spuse ea si incepu sa planga.Ce altceva putea face?Isi jura ca Ferdinand va murii.Dar nu zi ,va fi torturat .Omorat incet.

Elisse adormii plangand.

In acelasi timp,echipa astepta ca armata sa plece.Yuu si Mika erau pregatiti.Urma sa elimine garzile si sa ii rapeasca pe toti cei din familia Seville.Cum doar regele era aici,aveau sa-l interogheze si apoi sa-l omoare.

La ora 22:00 totul era pregatit pentru o ambuscada.

-Sa mergem!spuse Shinoa.Mitsuba,Kimizuki,Yoichi,ne acoperiti.Eu ,Yuu si Mika intram in camera regelui.Dupa ce terminati veniti si voi.In asa fel,regele nu va putea scapa.

Planul se puse in aplicare.Yoichi omora paznicii de pe acoperis si cei de la distanta.Shinoa,Mika si Yuu inaintau prin castel,acoperiti de ceilalti.

Elisse se trezii din pricina zgomotului.Adormise si acum nu mai avea nici o cuta pe fata.In halat de noapte ,se ridica din pat si statea in fata usii.

-Haideti,e camera regelui!spuse o voce.

Mika deschise usa si se pomenii cu Elisse in fata.

Mika deschise usa si se pomenii cu Elisse in fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Moonlight-Fanmade Owari No SeraphUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum