1

425 20 0
                                    

Sveiki aš esu Diana bet taip gali vadinti tik artimi žmonės kitiems aš Dia. Man yra 16 metų bet vasarą sueis 17. Nesenei mirė mano mama. Tad suažinojau jog kraustysiuos pas krikštamotę nes jai priklauso mano globa tuo atvėju jei kažkas atsitiks mano tėvams. Su tėvu nebendrauju nuo tada kai jis išsiskyrė su mama tai buvo gal prieš 16 metų. Žodžiu rytoj važiuoju pas krikštamotę. Su ja matydavaus retai. Žinau jog ji turi sūnų maždaug mano metų tiksliai nepamenu. Pagaliau susikrovus visus daiktus galėjau eiti miegoti nes rytoj teks anksti keltis.

-Po galais Dia kelkis! Kažkas mane purtė ir kažką murmėjo. Atsibudusi nustebau mano kambary stovi kažkoks vaikinas ir mane žadina.
-Kas tu toks? Iš kur tu? Kaip cia įėjai?Užverčiau jį klausimais ir staigiai šokau iš lovos.
-Naaa... Aš esu Zayn. Tavo krikštamotės sūnus. Man davė raktą tuo atveju jeigu tu miegotum. Ir aš tau neįkasiu nesibaidyk taip manęs.
- Dink! Sucypiau prisiminus jog aš tik su naktiniais.
- Gerai nerėk išveš! Kad po 10min būtum mašinoj nes kitaip galėsi autobusu važiuoti! Sumurmejo tas nevėkšla. Matau kad su juo mes nedraugausim aplamai kas su tokiu lūzeriu gali bendrauti? Džiaugiuosi kad lagaminai buvo jau senei sukrauti, tad tam kvailiui manęs nereikėjo ilgai laukti. Važiuodama prisiminaiu kad nepavalgiau pusryčių.
-Zajan? Suzyziau, na gerai nėra jis lūzeris ir nevėkšla. Jis visai nieko.
-Aš Zayn! Sušnypštė.-Ko tau reikia?
-Aš noriu valgyt... vėl zyziau.
- Už pusvalandžio būsim namuose.
Taip mano pilvas tiesiog išbadėjas o jis sako už pusvalandžio būsim namie. Galiu pasakyti tik vieną: Kad aš noriu valgyti!!!

Na štai jau mes pas krikštamotę. Ji pamačius kad jau gryžom puolė apsikabinėti. Iš tiesų jau labai senei mačiau ją ir buvau jos pasiilgus.
- Tavo kambarys bus šalia Zayn kambario. Tikiuosi nepyksti kad ne pati atvažiavau pasiimti o jį pasiunčiau?
- Ne viskas gerai. Sumurmėjau. -Einu aš įsikursiu ir ateisiu. Nusinešus paskutinį lagaminą susmukau į lovą. Kambarys buvo tikrai labai gražus. Šviesiai rožinės sienos, dvigulė lova, kilimas, stalas ir spinta. Erdvus ir yra viskas ko reikia. Tik vienas minusas beveik viską girdžiu iš Zayn kambario. Jei geriau įsiklausyčiau galėčiau viską išgirsti.

Ne daugiau to nedarysiu. Nesiklausysiu kai jis kalba telefonu. Nes nelabai man patinka tokie dalykai kaip seksas telefonu. Net nenoriu pagalvot ką jis ten daro. Tikiuosi rankas jis nusiplauna po viso to.

Nusileidus į apačią pamačiau sėdinčią Soph tai mano krikštamotės vardas. Ji sedėjo prie stalo ir kažką rašė kompiuteryje.
- Atleisk bet aš dabar labai užsiėmusi turiu pabaigti dirbti tad imk pinigų ir paprašyk kad Zayn aprodytu miestą.
Puiku, mintyse suburbejau. Ir vėl reiks kažkur važiuot. Užlipus į antrą aukštą nuėjau prie jo durų ir nestipriai pabaladojau.
- Ko? Piktai sušuko.
-Na.. tavo mama prašė man aprodyti miestą.
- Mašinos raktai ant spintelės pasiimk ir važiuok.
- Pirmą aš teisių dar neturiu o antrą sakau aš nepažystu šito miesto... Daugiau jokio atsakymo iš jo negavau. Puiku pasedėsiu namie.

Už valandos išgirdau tylų beldimą į duris.
-Galima? Tai buvo Zayn. Ko jam čia reikia?
-Ne! Atsakiau taip pat šiukščiai kaip ir jis pirmą kartą. Bet tas lyg būtų negirdėjas mano atsakymo įėjo.
-Aš atsiprašau kad negražiai su tavim kalbėjau. O dabar nešk savo dailų užpakaliuką į mašiną ir važiuosim. Aprodysiu aš tau tą miestą. Po jo žodzių buvau apstulbusi šitas dar ir moka atsiprašyt? Nu gerai bet dėl dailaus užpakaliuko jis dar atsiims.

Važinėjom gal kokią valandą po miestą kojos jau buvo atsijungusios.
- Dabar važiuosim į vakarėlį. Suburbėjo. Jetus jam gal PMS? Tai jis malonus ir draugiškas tai jis niurzga ir burba. Visai kaip merga. Bet važiuot į vakarėlį? Ne kažkaip aš ir vakarėlis du nesuderinami dalykai. Nu bet jis aukojosi del manęs ir važinėjo po miesta tai manau galiu pakentėti tą vakarėlį.

Mes jau buvom viduje kvapas buvo siaubingas... Žmonės buvo girti ir tas man kėlė nerimą. Juk kai žmonės girti jie pridaro visokių šūdų. Zayn vis dar mane tempėsi per minią kol pasiekėm kažkokią grupę visi pripuolę mane apsikabino.
- Labas kas tokia būsi aš Nina. Kažkokia miela rudaplauke prisistatė.
- Labas aš Dia. Stengiausi atrodyti maloni. Manau jos draugiškos susipažinau su Nina, Zoe, Demetria(Demi) ir Eleonora(El). Su vaikinais nebendravau. Bet jie keistai mane nužiūrinėdavo. Na taip aš tuŕėjau gražią sportišką figūrą bet vaikinų dėmesio netekdavo sulaukti.
-Eime susipažinti su vaikinais. Paėmė mane uz rankos Nina ir tempėsi prie jų.
- Čia Louis, Liam, Niall ir Alan. Ji man pristatė juos. Garantuoju kad rytoj neatsiminsiu nei vieno.

Love Sick (1) {I Hate You But I Love You}Where stories live. Discover now