5

318 24 18
                                    

Dia pov
- Nusitaikyk ir šauk!- jau valandą klausausi šito idioto nurodymų. Jis tikisi mane išmokyti šaudyti. Bet kai mano tokie gebėjimai tai... aš jau seniai nuleidau rankas tik Harry niekaip nepasiduoda. Gerai yra tas kad Demi pakeitė taisyklės ir dabar būnam atrakinti ryte ir vakare po dešimt minučių. Bent jau nueinam į tualetą ir spėjam persirengt.
-Po galais ar tu gali susikaupti ir bent vieną kartą pataikyt į taikini?- surėkė Harry.
-Kai tavo rankos yra ant manęs-NE- suburbėjau nes tos jo rankos labai jau trigdo.
-Harry... žiūrėk o jeigu aš išmoksiu šaudyti padarysi man paslaugą?
- Jei tai susija apie tai ką aš galvoju tai be problemu, o jeigu ne tada pagalvosiu žiūrint kas tai per dalykas.
- Matai aš 4 metus jau skambinu pianinu ir greitai bus atsiskaitomasis renginys o man reikia repetuoti, kadangi mūsų rankos surakintos tad gal galėtum į savaitę 2 kartus su manim nueiti į repeticiją?- maloniai sumurkiau. Stengiausi padaryti savo šuniuko akytes.
-Ne ne jokių man pianinų jau tokių nesamonių tai tikrai nekentėsiu.- piktai sumurmėjo jis. Na ką karas tai karas. Pikta pasiėmiau į rankas ginklą ir pradėjau šaudyti kuo kreiviau nuo taikinio. Tiksliau pasakius šaudžiau kur papuola.
-Ar tu išprotėjai!?- užstaugė Harry.
-Psichologiškai ne fiziškai taip.
- Nusivesiu aš tave į tas tavo sukruštas pianino pamokas.- suburbėjo jis tobulą naujieną mano ausims.
- Bet pirmą turi išmokti šaudyti.
Aš tik išsišiepiau ir paėmiau ginklą į rankas. Šeip tai aš šaudau kuo puikiausiai nes lankiau šaudymo būrelį, o prie Harry tik apsimetinėju kad nemoku.. Nusitaikiusi šoviau ir pataikiau tiesiai į dešimtuką, antrą, trečią kartą ten pat. Atsisukau į Harry ir išsišiepiau pamačiusi jo atvipusį žandikaulį.
- Kaip p p tu u taii p pada da riaii??- mikčiodamas paklausė jis.
- Susikaupi , nusitaikai ir šauni labai paprasta. Šiandien šešta nieko nesuplanuok mums pianino pamoka.- linksmai pasakiau ir pradėjau jį tempti prie išėjimo.

Jau buvo likus valanda iki mano ilgai lauktos pianino pamokos.
-Man reikia dar šito sąsiuvinio. Aj dar ir to pieštuko, nu dar ir tą trintuką paduok. Palauk palauk dar ir tą penalą paduok. Dabar jau viskas. Galim eiti.- pirmą kartą jam vadovavau. Tai tikrai smagu.

Kadangi važiavome mašina tai ilgai neužtruko. Įėją į pastatą pamačiau Siera mano pianino mokytoją.
-Diana, brangute kaip senei tave mačiau!- maloniai pasisveikinus jinai mane apkabino.
- O kas šis žavus jaunuolis?- žiūrėdama į tą velnio išperą paklausė.
- Tai Harry. Jis labai norėjo pasimokyti skambinti pianinu kartu su manim. Tad mes jau eisim.- greitai viską sumaliau.
-Aš nenoriu gro....- Harry buvo nutrauktas skaudaus žnybtelėjimo į jo dailų subiniuką.
- Kaip sakei?- Siera atsisukus į Harry maloniai paklausė.
- Jis sakė kad malonu susipažinti. Mes jau einam.- tai pasakius pradėjau jį tempti prie pianino.
-Kas per šūdas Dia aš su tavim negrosiu!- subaubė jis.
-Tada aš su tavim nešaudysiu.-suburbėjus paliečiau senei mano pirštų nečiupinėtą pianiną.
Harry pov.
Sedėjau sukandes dantis ir žiūrėjau kaip jinai čiupinėja klavišus. Įsipatoginus kedėj uždėjo abi rankas ant pianino.
-Atpalaiduok ranką kitaip jinai man maišys groti.- tyliai suburbėjo Dia.
-Dia susikaupk ir pradedam. Nepamiršk kvepuoti dainuojant.- garsiai prakalbo atėjus Siera.
Jinai įkvėpė ir pradėjo groti. Man net burna prasivėrė kai pradėjo dainuoti savo angelišku balsu. Tikrai nesitikėjau kad ji turi šitokį tobulą balsą. Baigus dainuot ji atsistojo ir atsiauko į mane dauodama ženklą man padaryti tą patį. Pavartes akis atsistojau.
-Buvai nuostabi mažute.- sušnabždėjau jai į ausį o ji mielai išraudo ir sužiopčiojo kažką panašaus į ačiū.
-Šeštadienį, tai yra po 5 dienų vyks koncertas. Tu turėsi sudainuoti ir sugroti šią dainą. Ilsėkis ir pasiruošk.-šią žinią jai pasakė Siera. Dia palinksėjus pradėjo eiti link išėjimo. Atsisveikinom ir įsėdom į mašiną.
Namuose
-Užsakyk valgyt...- suzyzė Dia.
-Ar sunku pakelt šikną ir nuo stalelio paimti telefoną ir užsisakyti pačiai?
-Taip tai yra ypač sunkus darbas nes stojantis dirba daug raumenų o man juos reikia tausoti ir taip pat neturiu jėgų atsistoti nes noriu valgyti.- greitai jinai viską sumalė. Aš pavartęs akis paėmiau nuo stalialio telefoną ir paskambinau. Kalbėjo kažkoks moteriškas balsas. Vienu momentu pasijaučiau jog kalbėčiau kaip per seksas telefonu. Po dešimt minučių atvežė picą.
-Pagaliau!- sušuko Dia ir pasileido link durų čiut spėjau bėkt paskui.
Dia pov.
Stebėjau už Harry kai jis atidarė durus ir prieš jį stovėjo didžiapapė blondinė. Maniau jis užsakė picą o ne ne kekšę į namus...
-Sveiki turbūt tu esi tas vaikinas kuris užsakė picą į namus.- ji sužviegė savo šlykščiu balseliu.
-Taip čia aš.- meilei sumurkė Harry. Nu gerai man Harry nepatinka  ir aš tikrai šitai kalei nepavydžiu.
Ne aš labai pavydžiu!!!
- Brangusis kas ten atėjo?- meilei kiek galėdama garsiau sušaukiau ir pasirodžiau šalia jo. Mačiau nuostabą jo veide ir tada pasirodė klastinga jo šypsena.
-Picą atvežiau.- matėsi nelasitenkinimas kekšės veide.
- Ačiū!- atsisukus į Harry pasistiebus pabučiavau jį. Iš pradžių jis buvo pasimetes bet pagaliau susigaudė kas vyksta atsakė į mano bučinį. Po kiek laiko iš girdau krenkštelėjima ir atsitraukus pamačiau susiraukusį kaip šikna blondės veidą. Aš jai šyptelėjus klastinga šypsena užtrenkiau palei nosį duris.
-Kas čia katik buvo?- su šypsena veide pasidomėjo kekšius.
-Nieko.
-Ar tu katik pavydėjai manęs?- ohh aišku kad taip..
-Ne. Tiesiog nenorėjau žiūrėti kai jinai tave tiesiog dulkino akimis.
Harry tik nusišypsojo ir padėjo picą ant stalo. Daugiau neivienas nieko nekalbėjo. Bet ir gerai nes nenorėjau nieko jam sakyti.

-Žiūrėk aš tau paslaugą padariau galėsi eiti į pianino pamokas galėtum man vieną paslaugą padaryti?-Suburbėjo Harry
-Tarkim vet be jokiu lytiniu santykiu nes tikrai nieko nebus.- Harry pavaidino nusivylusi.
-Ne šį kartą reikalas toks.. vakar kalbėjau su motina ir jinai  galvoja kad aš turiu merginą ir žodžiu jinai mane pakvietė šeimos pietums. Galėtum nueiti kartu su manim?

Helou people!! Sorry kad retai keliu dalis... biski užsiėmus buvau stovykla, atostogos su šeima ir t.t. taj dabar jau kelsiu dažniau laukiu jūsų vote ir komentarų. Myl😙😙

Love Sick (1) {I Hate You But I Love You}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang