4

248 19 3
                                    

Dia pov

-Ooo kas atvažiavo!!!.- suklykė El.
-Lyg būtų buves kitas variantas.- sumurmėjau.
-Tik man įdomu nuo kada pats Harry Styles klauso mano paliepimų?- Harry tik pavartė akis ir pradėjo temptis lik baro. Tikiuosi jis nesiruošia prisigerti.
-Jūs turite 10 minučių padaryti tai ką norite padaryti vienas be kito. Nes kitas antrankiu atrakinimas vakare.- jinai išsitraukė raktelį ir atrakino abiejų rankas. Kai atlaisvino riešus Harry nieko nesakes nuėjo kuo tolyn.
-Pasakok kaip sekasi?- mane išblaškė El balsas.
-Gyvenimas su juo prilygsta košmarui... tai yra kažkas baisaus jis pasisiojas neplaudavo rankų, kambarys sukuistas, nuolat aiškina, visada piktas ir agresyvus, važinėja po kažkokius rūsius...- nebegalėjau toliau tęsti nes El mane pertraukė.
- Jis kur tave vežasi?!- pusiau rėkdama paklausė.
- Į kažkokius rūsius. Kur tvarko savo reikalus...- mačiau kaip jos veidas persimaino į piktą. Atsisukus į barą užsakė kažkokio neaiškaus gėrimo.
- 2 diena kaip surakinti o jau tamposi po rūsius? Aš jį nudėsiu. Jeigu jis tave įtrauks į šitą mėšlą pamiršiu kaď jis Styles ir ištaškysiu kiaušus visų akivaiźdoj.- sumurmėjo jinai.
- O kas tai per mėšlas į kurį gali mane įtraukti?- nebuvau tikra ar klausimas skambėjo sklandžiai nes po šešių gėrimų galva susisuko visai.
-Mafija. Joje yra Demi, Louis, Liam, Niall, Alan, aš ir Nina.- jinai man atšaukė atgal ir paėmus mano ranką pradėjo temptis link šokių aikštelės. Alhoholis darė savo ir nekreipiau dėmesio į savo pasamonę ir ataipalaidavau.

Harry pov

Jau buvo like 5 min. iki surakinimo. Jau norėjau eit link baro ten kur turėjo sedėti jos bet mane kažkas sulaikė. Atsisukes pamačiau Alan.
-Sveikas.-vienas kitam paspaudėm ranką.
-Kaip tau su Dia?- jis paklausė.
- Huhh.. jinai tokia erzinanti jai viskas negerai, nuolat kabinėjasi, rytais dvi valandas praleidžia prie veidrodžio, kol apsirengia, susišukuoja, pasidažo su tušu, ir dar krūvą visokio mėšlo...- suburbėjau.
-Sekmės tau likusį laiką dar praėjo tik dvi dienos. O dabar einam pažiūrėt kas ten vyksta. Nes ten labai daug žmonių arba kažkas susimušė arba nežinau.- nuėja pamačiau ko nenorėjau pamatyt. Dia šoko ant stalo prie kurio buriavosi vyrai. Na jau ne kekšė jinai tikrai nebus. Priėjas prie stalo ant kuriu jinai šoko pamačiau kad jinai visiškai girta ir nepastovi ant kojų. Paėmiau ją nuotakos stiliumi ant rankų ir pradėjau eiti link išėjimo. Bet mane sustabdė El.
- Kur tu ją po velnių radai? Aš jau valandą jos ieškau!- sumurmėjo jinai ir išsitraukė antrankius. Aš pavarčiau akis kai jinai paėmė mano ir jos rankas ir suveržė. Tik juos uždėjo nieko nesakes išėjau iš klubo.
-Noriu valgyt...- suzyzė žmogus ant mano rankų.
-Užsakysiu maisto į namus nes tokia tu niekur neisi.- ji pradėjo mosikuotis kojom ir rėkt kad paleisčiau. Taip jinai yra žiauriai erzinantis žmogus. Mano kišenei pradėjo vibruoti telefonas tad neko ją paleisti. Tik ją paleidau jinai susvyravus nukrito ant keturių. Bet nekreipdama to kad jinai surakinta pradėjo šliaužiot keliais ir loti kaip šuo. Daugiau jinai nebegers.
- Jeigu tai sukruštai nesvarbu tu mires.- tariau tik atsiliepiau nesiruošiau būti malonus tik dėl to jog jinai priekaištauja.
- Ashton sužinojo apie Dia.- Šūdas nemaniau kad taip greitai sužinos.
-Pašalinsim jį.-tai buvo paskutiniai žodžiai prieš pakeliant ją ir pastatant ant kojų. Dabar pasigailėjau jog daviau Niall mašiną. Jau buvom įpusėja kai jinai pradėjo nestabiliai šokinėt ir dainuot:
- Plaukė vienaragis per ezerėlį, plaukė Harragis per ežerėlį. Girgirgir gargargar pyst ir prigėrė girgirgir gargargar pyst ir prigėrė.- ties tuo jinai krito ant žemės ir užmigo. Kaip jinai taip greitai atsijungė net neisivaizduoju. Paėmiau ją ant rankų ir pradėjau eiti link namų. Jaučiau kaip jai įkvėpus ji pasimuisto ir apsikabina mano liemenį. Dėl nežinomų priežasčiu jaučiau kaip mano kūnas įsitempia.

Rytas
Dia pov

Atsibudau nuo saulės švietimo į akis ir nežmoniško galvos skausmo.
-Labas rytas!- užkimusiu balsu pasisveikino Harry kuris gulėjo kitoje lovos pusėje. Matėsi kad geros nuotaikos. Pirmą kartą.
-Labas ir tau rytas...- suburbėjau.
- Imk.- jis man padavė dvi tabletes ir buteliuką vandens.
-Kažkam gera nuotaika...- jis pašaipiai nusišypsojo.
- Bent kiek atsimeni ką darei vakar?- to bijojau ir labiausiai prisimenu tik tai kai mane nusiveda į šokių aikštelę ir daugiau nieko.
- Ne. Tikiuosi nieko kvailo nepadariau.- jis tik nusijuokė. Tad supratau kaip neigiamą atsakymą.
- Vėliau papasakosiu o dabar kad geriau vienas apie kitą žinotume galime vienas kitam užduoti 15 klausimų.- aš palinksėjau galva.
- Gerai koks tavo pilnas vardas?
- Diana Lucy Malik.- Taip man pakeitė pavardę prieš prisiemant mano globą.
-Ar esi turėjas merginą?- Paklausiau labiausiai rūpimo klausimo.
- Tą kurią mylėčiau ne, o tą kurią dulkinčiau taip.- Jis atsakė visiśkai paprastai.
- Ar esi pasimylėjus su vaikinu?- jis paklausė pačio gėdingiausio klausimo, nes taip aš dar eau nekalta.
-Ne.- stengiausi kuo tyliau pasakyti bet kadangi bute buvo visiškai tylu tad jis atsakymą tikrai išgirdo.
-Su kiek merginų esi permiegojas?
-Tu tikrai nori sužinoti atsakymą?
-Taip.
-Maždaug tiek kiek vakar buvo klube bei dar pridėjus kokias šešiolika.- kai jis pasakė mano burna suformavo O radę. Vakar klube buvo gerokai virs 50 merginų tai kaip jis???

Jau buvo 2valanda o mes dar gulėjom lovoj. Taip mes išklausinėjom vienas kitą visų rūpimų klausimų. Bet vis dėl to jaučiuosi nejaukiai sužinojus daugybę dalykų kurių tikrai neturėjau žinoti.
-Manau jau laikas lipti iš lovos.- jis tik susiraukė ir toliau pradėjo miegoti.
-Harry...- nieko miega kaip užmuštas.
-Harriau....- vis dar nieko.
-Harriuk....- nieko. Nusprendžiau pabandyti kitaip jį pažadinti. Lėtai pakišau savo ranką po jo antklode ir suradus maikės kraštą ją pakėliau ir padėjau savo ranką ant jo ištreniruoto preso. Tik priliečiau jo karštą odą pajaučiau kaip jo kūnas įsitempia. Nežinojau kad turiu tokį efektą jam.
-Jeigu dar taip padarysi kitą kartą nesitvardysiu ir iśkrušiu taip kad nepaeisi.-dusliu balsu suburbėjo. Pajaučiau kaip mano skruostai pradeda kaisti nuo jo tokių žodžių.
- Šiandien išmokinsiu tave kaip naudotis ginklu. Nes vis dėl to tau jo gali prireikti.- suburbėjo ir pagaliau išlipo iš lovos.

Love Sick (1) {I Hate You But I Love You}Where stories live. Discover now