6.Bölüm :Yumruk

73 18 2
                                    

Multi :Kaan

Thurisaz - Endless

Eylül kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı. Oysa bu sahne wattpad kitaplarında farklıydı. Beni Eylül 'ün değil aşık olduğum kişinin kollumdan tutarak sürüklemesi gerekirdi. Ayrıca kolumu birazcık daha sert tutmalıydı.

Ahh sanırım şu aralar fazla wattpad'de takılıyordum. Bu da wattpad 'in yan etkileri olmalıydı .

Eylül kolumu bıraktı. Kantinde ki sandalyelerden birisini çekti.

"Otur " dedi .

Sesini otoriter çıkarmıştı. Gözlerimi devirdim birisi bu kıza çok fazla Polisiye filmi izlememesi gerektiğini söylemeliydi. Bana sinirli bakmaya başlayınca sandalyeye oturdum.

"Evet Eslem Çakır, Kaan 'la neden berber sınıftan çıktınız? Neden dans ettiniz üstelik birde neden konuştunuz yoksa benden izinsiz onunla mı çıkıyorsun? ve en kötüsü abimi aldatıyor musun?" diye ard ardına sorular sıraladı .

Son cümleyi söylerken hafif gülmüştü. Sonra ciddiyetini korumak için bir kaç defa öksürdü.

"Evet seni dinliyorum küçük hanım. "

'Küçük hanım mı?' Bıkkınca nefesimi dışarıya üfledim.

"hangisinden başlayayım?"

Eli ile saçlarını arkaya attı.Cool görünmüye calışmıştı .Kesinlikle cooldu .

"Neden dans ettiniz?"

Derin bir nefes aldım .

"Sadece eş olarak o kalmışdı."

"Hımm mantıklı...peki neden onunla konuşuyorsun sen bu çocuktan korkmuyor muydun?"

"Aslında hala korkuyorum...arkadaş olalım dedi bende mecuburen kabul ettim. " diye mırıldandım parmaklarımla oynarken .

O sorunca sanki onunla arkadaş olmaya hevesliymişim gibi gelmişti .

Eylül şaşkın gözlerle bana baktı. Sonra birden bakışları sertleşti.Bu 'Eylül'ü gazabından kork ' anlamına geliyordu .

'Buna mecbur falan değilsin." dedi düz bir sesle

"Eğer arkadaş olursak en azından beni rahatsız etmez."

Sesimi bilerek sert çıkarmıştım. Eylül 'ün bu konuyu açmasını istemiyordum.

"Tamam bu da mantıklı."

Bir şey hatırlamış gibi oldu sonra da bana kötü kötü bakmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Çünkü her an kahkaha attacak gibi duruyordu.

"Peki abimi aldattın mı?" diye şakaya vurdu olayı .Zaten benim arkadaşım şakaya vurmadan yapamazdı .Kuzey'le birlikte olmamı istiyordu .

Sandalyeden kalktım.

"Off saçmalama Eylül." diye çıkıştım

Aklıma gelen şeyle gülümsedim. Gıcık etme sırası şimdi bendeydi.

"Mete 'yi en son Ece ile kütüphanede gördüm bir bak istersen." dememle yüzünde bir şok ifadesi oluştu .Mete sayesinde hep intikam alıyordum .Bir ara Mete'ye teşekkür etmeliydim .

Ağzı şaşkınlıkla açılmışdı. Bana cevap vermeden kantinden hızla çıktı. Ece okulun güzel kızlarındandı ve herkes onu severdi ama Eylül bu kızdan hiç hoşlanmazdı. Bana göre iyi kızdı. Ama Eylül 'e göre süpürgeli bir cadıydı. Ece 'nin de Eylül 'e karşı fikirleri aynıydı. Yani birbirlerinden karşılıklı olarak hoşlanmazlardı. Şuan Mete 'nin başını yaktığımın farkındaydım. Ama olsun Eylül 'ün kıskançlıklarına alışmalıydı. Sonuçta artık sevgililerdi.

CAM KIRIKLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin