nerob to!

208 16 0
                                    

Chytili aj. Sa s harrym za ruku a prechádzali sme sa uličkami. Keď sme došli domov niall sedel pri bare v kuchyni. Mal niečo naliaté v poháry a oči mal od sĺz. Tých sĺz sa mu tam nahrnulo viac potom čo má uvidel s harrym. "Kelly prosím ťa môžeš ísť na chvíľu so mnou? " pozrela som sa na neho a prikývla. Pustila sme harrymu ruku a išla za niallom na terasu. "To dieťa..... je harryho? " spýtal sa a už len pri predstave na to sa mu este viac nahrnuli slzy do očí.  "Nie ! V žiadnom pripade. Niall prestaň plakať. Kľud dobre? " povedala som a Objala som ho. "Tak potom koho? " opýtal sa má trocha kludnejšie. " Niall. V deň vášho príchodu má znásilnili." Povedala som a slzy sa mi nahrnuli do oči. "Kelly.." povedal niall a silno má objal. "Mala si mi to povedať. Ale to už je teraz  jedno. Všetko je v poriadku." Utišoval má ked videl že plačem.  "Pamätaj si. Ja som tu vždy pre teba. Vždy! " povedal a dal mi pusu na čelo.  Ja som sa na neho pozrela a on neváhal a využil to. Na pery vtisol poriadny bozk. Najprv som bola v šoku. Potom som si spomenula na harryho a chcela som sa odtrhnúť od jeho pier , ale nedalo sa to. Takto sme sa tam bozkávali asi päť minút v kuse. Nakoniec sa odtrhol on. "Kelly nerob to! Nebuď s harrym harry tá len využije. Chcel som tí to povedať už dávno ale. Nenabral som odvahu. Nechcel som zničiť naše priateľstvo. Kelly milujem ťa! "  pozerala som na neho. Prosím?  Teraz ked sa všetko dalo tak ako to malo byť mi niall toto povie? "Niall ja...ja... ja nemôžem." "Ale to neznamená že nechceš. Však? " opýtal sa má. Je to pravda. Nemôžem ale. To neznamená že nechcem. "Niall ja..." povedala som a rozplakala som sa. Už som len zacítila jeho ruky na mojom chrbte. Pritúlil si má k sebe. Neprotestoval som. Nevedela som čo chcem.

happy end ? one direction story skWhere stories live. Discover now