Hırsızlık olayının üzerinden 3 gün geçmişti. Babam bazı tedbirleri almaya başlamıştı. Ama bize neden tedbir aldığını söylemiyordu. Öztürk'lerin kim olduğunu öğrenmemiştim. Öğrenmeye çalışmamıştım. Açıkcası üşeniyordum. '' Masal bu soruyu sen çözmek ister misin? '' diye bir ses duymamla dünyaya dönüş yaptım.
Matematik öğretmenimiz Filiz hoca başımda dikilmiş elindeki 30cm 'lik cetveli bana uzatmış gözlüklerinin üzerinden bana bakıyordu. Önce Filiz hocaya sonra tahtadaki soruya baktım. '' Seni bekliyoruz Masal '' diyen Filiz hocaya göz devirip tahtaya ilerledim ve sorunun birazını yaptıktan sonra gerisini getiremedim. Filiz hoca '' dersi dinleseydin yapabilirdin '' dedikten sonra '' güzel anlatsaydınız dinlerdim '' deyip yerime oturdum. Hoca bana aldırmadan devam etti derse.
Zil çalınca sıramdan kalkıp kantine ilerledim. Kantinden kendime bir kahve alıp boş bir masaya oturdum. Kahvemi içmek için dudaklarıma götürürken arkamdan birinin çarpmasıyla bütün kahve üzerime döküldü.
Sıcak olduğu için ayağa kalktım ve bana çarpanın kim olduğunu anlamak için etrafıma baktım. O sırada Gece -nefret ettiğim ve kavgalı olduğum kız- yapay bir sesle '' pardon yaa yanlışlak oldu '' dedi. Sinir katsayım her salise artarken kendimi daha fazla tutamadım ve arkamdaki masadan makarna tabağını alıp Gecenin suratına yapıştırdım. O daha ne olduğunu anlayamadan onun ses tonunu taklit ederek '' bilerek oldu tatlım yaa '' yaptım a ları onun ki kadar uzatmıştım. Arkamı dönüp kantinden çıkarken herkesin bizi izlediğini fark ettim ama takmadım. Tuvalete girip üzerimi temizledim. Zil çalınca sınıfa girdim. Beyza yoktu ve ben aşırı derecede sıkılıyordum.
***
Uyuyarak geçirdiğim 4 dersten sonra zil çaldı. Sıramdan kalkarak okulun çıkış kapısına doğru ilerlerken büyük bir kalabalık görüş açıma girdi. Vücuduma yayılan merakla kalabalığa doğru ilerledim. İnsanlardan özür dileyerek kalabalığın içine daldım. ''D'' şubesinde olan Furkan ve bizim okulumuzda olmadığına emin olduğum bir çocuk kavga ediyorlardı -çocuğun aşırı derecede yakışıklı olduğu gerçeğinide göz ardı edemezdik-
Bir an çocukla göz göze geldiğimizde bana tuhaf bir şekilde bakarken , onun suratıda bana çok tanıdık geliyordu. Aniden. Furkan'dan gelen bir yumrukla sendeleyerek geriye doğru gitti. Bir süre daha bana baktıktan sonra toparlandı ve sadece Furkanın duyabileceği bir ses tonuyla bir şeyler söyledi ve gitti. Bu çocuk bana nerden tanıdık geliyordu ? Neden bana bakmıştı ?
************
Vee bölüm sonu..
Biliyorum bölüm baya kısa ama okuyucular çoğalana kadar böyle devam edicem.
Vote vermeyi unutmayın
Sizleri çook seviyoruzz... :)