;Nu stiu, afla si singur.Dar daca vrei pot sa fac mai multe lucruri.Eu si sora mea geamana putem merge in cealalta mafie o vreme zi sa le aflam secretele, dar dosarul meu si al lui Jade trebuie sa fie impecabil, nu asa cum...Sunt defapt...
: E un plan bun, dar o sa se intample cand o sa am destula incredere in voi.Deci...Cum te cheama?
; Perrie Hadid, dar in dosarul meu scrie si numele inainte sa fiu adoptata,Walker
*De ce i-ai spus?!Esti o fraiera*
*Stiu ca trebuie sa ii dau toate detaliile despre mine cand ma intreaba!!!*
*Proasto!*
*Stii ca te-ai facut proasta pe tine , nu?!*
*Daca ma cobor la mintea ta dau de petrol!:P*
*Constiinta rea!I-ati o vacanta si du-te naibii!*
*Pfff, bine,bine!*
:Scuze ca intreb dar si pe sora ta o chema Walker ? Pentru ca si pe mine ma cheama la fel...
; Stai linistit e doar o coincidenta, ar fi dubios sa nu fie deci hai mai bine sa nu spui nimanui...
:Ok.Ai intrat in mafie
Iar eu era sa scuip o minunatie de ciocolata calda cand mi-a confirmat indoielile...Mi-a confirmat ca am intrat in mafie!!Iuhuuu!Pentru asta imi iau si o prajitura cu Oreo!Pe dinauntru mor de fericire dar dupa fata mea pare ceva la care ma asteptam.Bietu' baiat l-am facut confuz...Eh...Ma duc sa imi comand prajitura...
*Peste o ora*
E dubios...I-am trimis mesaj Bellei ca am intrat in mafie si nu imi raspunde...Ea normal mi-ar fi trimis cel putin 100 de mesaje in care sunt 1000 de emoji-uri.
Am lasat pe masa 20 de lire sterline.Nu am asteptat sa mai primesc restul si am alergat spre iesire mai repede decat tasteaza Jade si asta inseamna ceva...M-am dus in locul in care trebuia sa se duca ca sa se inscrie in mafie si...
CITEȘTI
Tripleții Walker
FanfictionJade si Perrie sunt două surori care și-au pierdut familia la doar 8 ani . Jade este o fire mai sensibilă și încearcă să uite de parinții ei.În schimb [Perrie este o fire la fel sensibilă ca sora sa dar a devenit rece, rebelă și distantă.Ambele fete...